Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Ben eigenlijk al meer hyped voor RW24 dan RW23 😅 Blur, RATM, SOAD(?), Taylor Swift(?), ...
Tot puntje bij paaltje komt. Hadden we deze namen niet ook allemaal vorig jaar niet zitten opnoemen inclusief dingen als The Cure, Depeche Mode etc.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Mag hopen dat er naast Muse nog een (co-)headliner van een gelijkaardig gewicht komt...
Nogmaals: de vorige keren werd Muse gekoppeld aan Greta Van Fleet en Kasabian

Bij een headliner van gelijkaardig gewicht als Muse denk ik aan Foo Fighters ofzo, dat komt er echt niet meer naast
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
BBK Bilbao komt morgen met nieuws…
Ook Mad Cool en NOS Alive zijn in tegenstelling tot andere jaren vrij laat met aankondigingen. Die kunnen ook niet lang meer op zich laten wachten. Mogelijk 1 grote headliner voor meerdere festivals??
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ook Mad Cool en NOS Alive zijn in tegenstelling tot andere jaren vrij laat met aankondigingen. Die kunnen ook niet lang meer op zich laten wachten. Mogelijk 1 grote headliner voor meerdere festivals??
Vraag me vooral af hoe Mad Cool aan hun 6-7 headliners gaat geraken. Wetende dat de helft van de huidige namen er dit jaar staat, en de andere helft elders in Spanje…
 
12 nov 2016
692
446
Nadruk op UK dit jaar. Volgend jaar EU en VS met nieuwe plaat en de Lolla's.

Niet vergeten dat Gorillaz begin volgend jaar een nieuwe plaat uitbrengt. Voor de rest gewoon voorgevoel.

Denk dat alle headliners wel nu zullen vast liggen. Foo's zou wel eens goed kunnen als vervanger van RATM, past wel in dat straatje.
Gorillaz heeft zich dit jaar al de tering getoured, lijkt mij dat de vraag naar hen in 2023 wel verzadigd is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken