Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Zo’n lijst heb ik nu niet kunnen vinden, alleen eentje met namen die juist uitgesloten waren (waar Robbie Williams ook op stond, maar die telt niet als rock-act neem ik aan?) Maar wel een hele berg posts met vanalles van namen.

Maar snap dat dat een antwoord in het algemeen was, was ook met om aan te geven dat Foo Fighters tussen die twee posters wel benoemd werden.
Bericht in onderwerp 'Pinkpop 2023' https://forum.festileaks.com/threads/pinkpop-2023.1029/post-258166

Denk deze, maar dit gaat over PP. Zegt niets over RW.

Ja, ging bij mij ook over Pinkpop alleen het kwam hier ter sprake. Maar dat bericht werd pas geplaatst na de reactie van Jimmy, dus die kan het niet zijn, omdat hij toen nog niet wist van het bestaan van die lijst
Het ging erom dat het over de act is gegaan en toen heeft iemand die lijst opgesteld met namen waar we het over hadden gehad (omdat ie er dus voor Jimmy's reactie inderdaad niet was).

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Stel detectives hier. Er zijn heel wat namen genoemd na die opmerking, act waarvan sprake was er bij, nooit ergens gemeld dat het FF was. Heb 2 lijstjes zien passeren, daar stond de naam alvast op.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Stel detectives hier. Er zijn heel wat namen genoemd na die opmerking, act waarvan sprake was er bij, nooit ergens gemeld dat het FF was. Heb 2 lijstjes zien passeren, daar stond de naam alvast op.

Nee bedoelde ook niet dat je daar doelde op Foo Fighters. Ik bedoelde puur dat Foo Fighters wel is genoemd na jouw eerste opmerking toen en voordat je zei dat een naam wel is genoemd. Er werd afgevraagd of tussen die twee berichten in Foo Fighters wel is genoemd door iemand, en dat is feitelijk gezien gebeurd 🤪

Had verder niks te maken met wie je daadwerkelijk bedoelde of dat het een algemeen bericht was

Soit, hopelijk snel duidelijkheid. Die vrijdag headliner voor RW ligt duidelijk al vast. Anders kondigen ze de rest niet al aan (anders zouden ze nog kunnen schuiven indien nodig en mogelijk). Maar het zal dus afhangen van die artiest zelf.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Van mij mag McCartney die vrijdag de weide afsluiten. 2016 was geweldig en had hem eigenlijk op retour in 2020 willen zien maarja ...

Maar met ofwel McCartney of Guns n Roses zou ik beiden dolblij zijn, ondanks dat ik beiden al heb gezien op de weide.

Van mij mag McCartney die vrijdag de weide afsluiten. 2016 was geweldig en had hem eigenlijk op retour in 2020 willen zien maarja ...

Maar met ofwel McCartney of Guns n Roses zou ik beiden dolblij zijn, ondanks dat ik beiden al heb gezien op de weide.
Denk dat McCartney 2016 1 van de duurste headliners was die ze ooit hebben gehad, maar die dag was zelfs niet uitverkocht.
Wel fijn dat hij er stond, daar niet van.

• Leuk
Waarderingen: Raoul
Denk dat McCartney 2016 1 van de duurste headliners was die ze ooit hebben gehad, maar die dag was zelfs niet uitverkocht.
Wat me doet afvragen hoeveel kaarten Stromae heeft verzet in die eerste weken voor die moeilijke donderdag.

Ik dacht ooit gehoord te hebben dat Metallica de duurste was qua gage voor RW.

De Lokerse Feesten heeft dat ooit ook laten weten.
Ze hadden al indrukwekkende namen gehad als Pink, Joe Cocker, Brian Wilson, Grace Jones, Snoop Dogg, etc... en hun duurste act ooit was:
Marco Borsato! 😳

• Wow
Waarderingen: PJ
Toch nog een goed gevuld sportpaleis voor Oscar & The Wolf vanavond precies.
Zal er ook wel staan met een mooie main stage spot.
Muse + OATW? Lijkt me vrij plausibel.

Hoor ook echt enkel maar positieve geluiden over zijn nieuwe show. Dan lijkt een plek als sub ook wel correct.

Ik dacht ooit gehoord te hebben dat Metallica de duurste was qua gage voor RW.

De Lokerse Feesten heeft dat ooit ook laten weten.
Ze hadden al indrukwekkende namen gehad als Pink, Joe Cocker, Brian Wilson, Grace Jones, Snoop Dogg, etc... en hun duurste act ooit was:
Marco Borsato! 😳
Niel Young was voorlopig de duurste.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Kan Oscar en zijn wolf alsjeblieft gewoon thuisblijven?

Anders zetten we gewoon de Toppers voor Muse hoor. Nóg theatraler dan Muse en ook nog eens minder kut dan Oscar (hoewel de baromzet gigantisch gaat zijn).

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: slyke en Joe

Anders zetten we gewoon de Toppers voor Muse hoor. Nóg theatraler dan Muse en ook nog eens minder kut dan Oscar (hoewel de baromzet gigantisch gaat zijn).
Ach wel. Oscar krijgt dezelfde bagger over zich heen als Bazart en die laatste had toch een drukke Main voor zich. Zelfde geldt voor Oscar op PKP. Veel luide haters, maar misschien toch minder haters dan gedacht? 🤔

Vrienden die zijn show gezien hebben tijdens het wachten op AM vonden zijn show alleszins vele malen beter dan die van AM. En ze zijn geen fan ... Zag ook veel mensen in de Lowlands verhalen die verrast waren door zijn show.

Bij O&TW zijn vorige shows had ik wel het gevoel dat een tent beter past dan de main stage, maar de laatste keer dat ik ze zag is ook al weer 2017

Vind het laatste album van Oscar eigenlijk zijn beste en die WK single heeft veel hype opgebracht. Nieuwe show ziet er ook niet slecht uit. Ben dus eigenlijk niet anti Oscar, maar hem neerzetten als sub voor Muse zou ik wel erg teleurstellend vinden. Mag hopen dat er naast Muse nog een (co-)headliner van een gelijkaardig gewicht komt...

Van 2017 geleden, mag er dus nog wel is staan vind ik.

Users who are viewing this thread