Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat belgen betreft: de platen van Zangere Guy & Lander Gyselinck en The Haunted Youth mogen er zijn. Echt twee AAA-albums.
Twee op de wishlist voor volgend jaar (die tweede uitzonderlijk op herhaling in de KlubC dan).
Wat belgen betreft: de platen van Zangere Guy & Lander Gyselinck en The Haunted Youth mogen er zijn. Echt twee AAA-albums.
Twee op de wishlist voor volgend jaar (die tweede uitzonderlijk op herhaling in de KlubC dan).
Foo Fighters "recent" nog op tafel, zouden de headliners dan nog niet vast liggen?
Zouden ze dan toch RATM nog proberen te vervangen? Als het inderdaad een last-minute headliner wordt dan verkleint dat wel de kans op grote namen als Billie of Kendrick lijkt me, je zou denken dat die hun tours al wel vast hebben liggen.
Foo Fighters "recent" nog op tafel, zouden de headliners dan nog niet vast liggen?
Zouden ze dan toch RATM nog proberen te vervangen? Als het inderdaad een last-minute headliner wordt dan verkleint dat wel de kans op grote namen als Billie of Kendrick lijkt me, je zou denken dat die hun tours al wel vast hebben liggen.
Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor . De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
Kan u alvast zeggen dat die jawel sloeg op een lijstje van een tiental rocknamen waar de artiest(en) in kwestie wel degelijk tussen stonden. En niet op Foo’s specifiek.
Kan u alvast zeggen dat die jawel sloeg op een lijstje van een tiental rocknamen waar de artiest(en) in kwestie wel degelijk tussen stonden. En niet op Foo’s specifiek.
Zo’n lijst heb ik nu niet kunnen vinden, alleen eentje met namen die juist uitgesloten waren (waar Robbie Williams ook op stond, maar die telt niet als rock-act neem ik aan?) Maar wel een hele berg posts met vanalles van namen.
Maar snap dat dat een antwoord in het algemeen was, was ook met om aan te geven dat Foo Fighters tussen die twee posters wel benoemd werden.