Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.652
901
Ach je kan ook nog een of ander super super ultra premium kaart (Farewell Yellow Brick Road Experience) kopen voor € 849. Koopje toch?
Voor dat geld mag je backstage wel zijn kont eens gaan likken...
(als we het nu toch over"gelikt" hebben...).
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.103
8.774
Volgens Ken op Efestivals heeft Foo Fighters een tijdje geleden op tafel gelegen.

Ik mag hopen dat die kogel gedodget is. Ook nog nul geruchten rond een terugkeer dus zou sterk zijn.
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.304
7.669
Volgens Ken op Efestivals heeft Foo Fighters een tijdje geleden op tafel gelegen.

Ik mag hopen dat die kogel gedodget is. Ook nog nul geruchten rond een terugkeer dus zou sterk zijn.
dacht dat één van de insiders hier laatst ook had gezegd dat Foo Fighters een tour aan het plannen was voor volgend jaar toch?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.414
649
Volgens Ken op Efestivals heeft Foo Fighters een tijdje geleden op tafel gelegen.

Ik mag hopen dat die kogel gedodget is. Ook nog nul geruchten rond een terugkeer dus zou sterk zijn.
Hij noemt hen ook voor Pinkpop. En het ligt wel in lijn met de "rockband die ik hier nog niet heb zien passeren" van Jimmy.

Gezamenlijke poging van de festivals die RATM moeten vervangen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.103
8.774
Hij noemt hen ook voor Pinkpop. En het ligt wel in lijn met de "rockband die ik hier nog niet heb zien passeren" van Jimmy.

Gezamenlijke poging van de festivals die RATM moeten vervangen?
We zullen zien. Ik gun die mannen nog een beetje rust, kunnen ze volgend jaar op zoek naar hun drummer als ze nog willen doorgaan.

Hoop zelf op iets spannenders.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.103
8.774
Wat belgen betreft: de platen van Zangere Guy & Lander Gyselinck en The Haunted Youth mogen er zijn. Echt twee AAA-albums.
Twee op de wishlist voor volgend jaar (die tweede uitzonderlijk op herhaling in de KlubC dan).
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.633
4.637
Wat belgen betreft: de platen van Zangere Guy & Lander Gyselinck en The Haunted Youth mogen er zijn. Echt twee AAA-albums.
Twee op de wishlist voor volgend jaar (die tweede uitzonderlijk op herhaling in de KlubC dan).
Ja balen dat ik niet wist dat ze kwamen op voorhand. Ik kijk weinig tot niet op mijn gsm tijdens festivals, waardoor ik deze vervanging had gemist
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
140
109
Hij noemt hen ook voor Pinkpop. En het ligt wel in lijn met de "rockband die ik hier nog niet heb zien passeren" van Jimmy.

Gezamenlijke poging van de festivals die RATM moeten vervangen?
Maar Jimmy zei later ook dat ze toen naar zijn post werden genoemd. En Foo Fighters, ik denk niet dat iemand hen genoemd heeft.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Foo Fighters "recent" nog op tafel, zouden de headliners dan nog niet vast liggen?
Zouden ze dan toch RATM nog proberen te vervangen? Als het inderdaad een last-minute headliner wordt dan verkleint dat wel de kans op grote namen als Billie of Kendrick lijkt me, je zou denken dat die hun tours al wel vast hebben liggen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.103
8.774
Foo Fighters "recent" nog op tafel, zouden de headliners dan nog niet vast liggen?
Zouden ze dan toch RATM nog proberen te vervangen? Als het inderdaad een last-minute headliner wordt dan verkleint dat wel de kans op grote namen als Billie of Kendrick lijkt me, je zou denken dat die hun tours al wel vast hebben liggen.
Kendrick staat wel bekend om zijn late beslissingen...

Zeer benieuwd naar wat ze met die donderdag gaan doen ook.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.853
7.823
Maar Jimmy zei later ook dat ze toen naar zijn post werden genoemd. En Foo Fighters, ik denk niet dat iemand hen genoemd heeft.

Jawel hoor, hieronder de drie posts op volgorde:

Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor 😅. De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
Misschien gaat Foo Fighters na de eerbetonen aan Hawkins met een nieuwe drummer op tour?

Edit: post #2.798, #2.818 (#2.819) en #3.103
 
  • Leuk
Waarderingen: werchter12

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.196
5.532
Jawel hoor, hieronder de drie posts op volgorde:





Edit: post #2.798, #2.818 (#2.819) en #3.103
Kan u alvast zeggen dat die jawel sloeg op een lijstje van een tiental rocknamen waar de artiest(en) in kwestie wel degelijk tussen stonden. En niet op Foo’s specifiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.853
7.823
Kan u alvast zeggen dat die jawel sloeg op een lijstje van een tiental rocknamen waar de artiest(en) in kwestie wel degelijk tussen stonden. En niet op Foo’s specifiek.
Zo’n lijst heb ik nu niet kunnen vinden, alleen eentje met namen die juist uitgesloten waren (waar Robbie Williams ook op stond, maar die telt niet als rock-act neem ik aan?) Maar wel een hele berg posts met vanalles van namen.

Maar snap dat dat een antwoord in het algemeen was, was ook met om aan te geven dat Foo Fighters tussen die twee posters wel benoemd werden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken