Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Staat ongetwijfeld heel hoog op hun verlanglijstje. Raar te bedenken dat die er nog nooit heeft gestaan.
Zowat de meest perfecte Barn headliner zeker? Of is die dat al overstegen?
Die mag gewoon niet op de Main gezet worden, dan heb je een Alt-J ervaring int kwadraat. Zet hem in de Barn en je hebt mss het allerbeste optreden ever daar int kwadraat !
Heb Bon Iver eens op de main gezien op Best Kept Secret en dat werkte wel. Al is die main niet echt te vergelijken met RW. In de Barn kan dat wel echt magisch worden.
Ik denk inderdaad als Beck, Alt-J, Jamie XX, Disclosure, Nine Inch Nails, Anderson Paak kan/kon. Dat Bon Iver ook wel moet passen daar in. Hij gaat zeker en vast vol staan. Maar dat kan je op voorhand verwachten... en liever dat dan een concert op de Main dat maar half tot zijn recht komt.
Dat is het ding, die verkoopt ie dus niet. Al 3! jaar niet.
Misschien als mensen hun hond mogen meenemen dat die Barn volraakt. Die kunnen dat gejank van die Sufjan Stevens wannabe tenminste horen.
Misschien als mensen hun hond mogen meenemen dat die Barn volraakt. Die kunnen dat gejank van die Sufjan Stevens wannabe tenminste horen.
Maar het verschil in publiek trekken op een festival of op eigen kracht een show verkopen is ook wel groot. Muse verkoopt ook geen 90k voor een eigen show, maar kan wel de dag op Werchter uitverkocht doen raken. Als Bon Iver in the Barn staat, is die een halfuur/kwartier van te voren vol.
Ik denk inderdaad als Beck, Alt-J, Jamie XX, Disclosure, Nine Inch Nails, Anderson Paak kan/kon. Dat Bon Iver ook wel moet passen daar in. Hij gaat zeker en vast vol staan. Maar dat kan je op voorhand verwachten... en liever dat dan een concert op de Main dat maar half tot zijn recht komt.
Capaciteit Sportpaleis is 20k. Volgens Jimmy was 70% van de tickets de deur uit. Zit dus dicht bij de 14-15k. Geen enkele barnnaam van de afgelopen jaren komt ook maar in de buurt.
Maar het verschil in publiek trekken op een festival of op eigen kracht een show verkopen is ook wel groot. Muse verkoopt ook geen 90k voor een eigen show, maar kan wel de dag op Werchter uitverkocht doen raken. Als Bon Iver in the Barn staat, is die een halfuur/kwartier van te voren vol.
Liever dat die een half uur van tevoren vol staat. Dan dat hij staat te subben voor Muse op de Main hoor. Soms is het juist goed dat die vol staat. Dat je halverwege niet een groep van 10 dronken alfa-males hebt die zomaar een tent binnen strompelen om dan te beslissen helemaal naar voor te gaan. Om daar a 5 nummers toch weer te vertrekken.
Ik overdrijf natuurlijk ook wel wat. Ging me meer om dat hij 'te groot' zou zijn voor de spot van Barn afsluiter. Dat ik denk, waar ga je hem dan zetten, sub? Zou, zoals hierboven al gezegd, denk ik inderdaad een Alt-J gevalletje worden. Sub voor Taylor Swift zou trouwens vast wel werken.
Ik hoop dat hij voor een volle Barn staat tijdens Muse. Of nou ja, 'hoop', ik vind het de meest overschatte artiest die er is, maar het zou in ieder geval leuk voor hem en het publiek zijn.