Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Hou er rekening mee dat AF nog rondzwerft als waarschijnlijke coheadliner. Die boeking werd ongetwijfeld al voor de onthullingen afgesloten. En de band is duidelijk niet van plan om er zelf de stekker uit te trekken.

Wel jammer toch. 3 maanden geleden was ik dolblij geweest met een potentiele AF - AM combo.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.615
4.590
Arctic Monkeys heb ze nog nooit gezien. Voor mij een naam die ik graag wil zien, maar niet veel geld wil voor neertellen voor een zaalshow. Perfect om ze dus op RW af te strepen en me te laten verrassen
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
dat die Muse aankondiging zo op zich laat wachten na de leak, zou een grap zijn als ze een headliner van vrijdag eerder aankondigen.
Is waarschijnlijk contractueel verplicht dat ze dit pas na een bepeelde datum naar buiten mogen brengen. Daar gaan ze echt geen contractbreuk voor plegen hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Kendrick na AM zou kunnen, hoor. Maar het management van AM is niet zo simpel, simpelweg een van de grootste rockbands op deze aardbol, die gaan niet vóór iemand staan, ook al zou dat misschien beter werken.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Want beeld je in: zondagavond en ze zetten met deze achtergrond 'Star Treatment' of 'There'd Better Be A Mirrorball' in, inclusief strijkers en al (want Glastonbury). Om daarna de set af te sluiten met een zeldzame vertoning van When The Sun Goes Down. Afijn, dromen mag.
 

Bijlagen

  • EAFE5E36-EFE2-460C-9060-3BF3280E5904.jpeg
    EAFE5E36-EFE2-460C-9060-3BF3280E5904.jpeg
    241,9 KB · Weergaven: 17

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Als ze de energie van die Stubru showcase kunnen overbrengen, wordt het een goede show. Het ligt ook allemaal aan het publiek en de verwachtingen... Daarom is het jammer dat ze op zondag afsluiten en niet op vrijdag of zo. We gaan hoe dan ook een hoop klassiekers krijgen, veel AM en de laatste 2 platen. Het gaat goed zijn, maar of het grote publiek er wild van gaat worden...
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Want beeld je in: zondagavond en ze zetten met deze achtergrond 'Star Treatment' of 'There'd Better Be A Mirrorball' in, inclusief strijkers en al (want Glastonbury). Om daarna de set af te sluiten met een zeldzame vertoning van When The Sun Goes Down. Afijn, dromen mag.
Star Treatment deden ze de vorige keer al op dat moment. Enjoy. ;)

 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
292
329
Als ze de energie van die Stubru showcase kunnen overbrengen, wordt het een goede show. Het ligt ook allemaal aan het publiek en de verwachtingen... Daarom is het jammer dat ze op zondag afsluiten en niet op vrijdag of zo. We gaan hoe dan ook een hoop klassiekers krijgen, veel AM en de laatste 2 platen. Het gaat goed zijn, maar of het grote publiek er wild van gaat worden...
Vaak gezien, was een van mijn favoriete bands, maar het nieuwe werk kan me niet echt bekoren. Op Lowlands vond ik het ok, maar niet goed genoeg om 56,- kaartjes voor de Ziggo te kopen. Snap helemaal dat ze niet meer de jongens van 20 zijn en een andere richting op willen. Maar wijkt nu zo erg af dat de show voor mij geen samenhangend geheel meer is. Ga wel kijken in de hoop dat ze me op Werchter toch weer positief kunnen verrassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
52
24
Arctic Monkeys is voor mij persoonlijk al een stuk aangenamer dan Stromae. Met Stromae heb ik persoonlijk echt niks maar ik kan wel begrijpen dat de jongere generatie dit leuk vindt. Maar met artiesten als Arctic Monkeys en Stromae kan je toch nooit 85.000 tickets per dag verkopen? Of zie ik dat verkeerd? Misschien dat er op vrijdag en zaterdag nog echte grote namen komen, samen met interessante artiesten gedurende de dag? Dat de week-end tickets dan wel gaan verkopen? Hoop toch echt op nog wel een rijtje leuke artiesten want anders wordt het echt geen RW in 2023 voor mij. En ik kan mij moeilijk inbeelden dat het dan uitverkocht geraakt. Wat is jullie mening?
 
Laatst bewerkt:

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Festileaks bevestigd Muse op de zaterdag van RW, maar meteen nadien is het artikel offline gehaald… zal er dan wel snel aankomen zeker?
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Eentje wat ook in de sub lijn zou kunnen paseren, Editors. Nieuw album en de speciale band met de organisatie. Of waarom eens geen Barn head, na Hear Hear.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V en TNFke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken