Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Hoeveel tijd moet er eigenlijk over gaan voor mensen die weer graag willen zien komen? Want nu lopen we hier ook doodleuk GnR en RHCP te roepen, om maar wat te zeggen.
Lijkt me behoorlijk vroeg om die vraag nu al te stellen eigenlijk. Onmogelijk te beantwoorden ook. Eerst maar eens kijken of hij wel of niet veroordeeld / schuldig bevonden wordt.

Hoeveel tijd moet er eigenlijk over gaan voor mensen die weer graag willen zien komen? Want nu lopen we hier ook doodleuk GnR en RHCP te roepen, om maar wat te zeggen.
Lijkt me niet de juiste vraag om nu te stellen, "wanneer is het weer oké om ze te zien". We zijn nog niet eens 2 maanden verder. Snap ook niet waarom je hier GNR en RHCP bijhaalt, buiten dat jij die bands niet leuk vindt natuurlijk. Lijkt me hier niet te gaan om 'wie heeft het ergste gedaan'. Beetje rare opmerking dit...

Lijkt me behoorlijk vroeg om die vraag nu al te stellen eigenlijk. Onmogelijk te beantwoorden ook. Eerst maar eens kijken of hij wel of niet veroordeeld / schuldig bevonden wordt.
Vraag me af of er uberhaupt nog een proces zal plaatsvinden. Denk van niet en dat dit zo blijft eigenlijk.

Normaalgesproken vind ik de reviews van concertnews tenenkrullend, maar hier staat perfect in wat ik ook van hun concert vond in 2018:
https://www.concertnews.be/recensietonen.php?id=3810&kop=Arctic%20Monkeys%20★1/2&waar=Festivalpark%20Werchter

Ik zie niet in waarom het nu beter zou zijn. Saaie band, weinig beleving, weinig meerwaarde tov de platen, ... te vermijden.
vreemd artikel... Enkel PJ en QOTSA sterk op de main? Gorillaz was goed toen, London Grammar, Jack White, Nick Cave!! Rival Sons, Eels,....

Ongezien brakke recensie van iemand die de muziek an sich gewoon slecht vindt...
Neen, dat was niet de meest feestelijke afsluiter. maar ik vond AM in 2018 gewoon goed. 7/10. Net geen 4 out of 5.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1
Vraag me af of er uberhaupt nog een proces zal plaatsvinden. Denk van niet en dat dit zo blijft eigenlijk.
Op basis van dat artikel en daarbij ook de reactie van Butler hoef ik ze iig niet meer te zien.

Daarbij waren alle reviews voor de tour ook waardeloos.

Enkel PJ en QOTSA sterk op de main? Gorillaz was goed toen, London Grammar, Jack White, Nick Cave!! Rival Sons, Eels,....
Oh ja, zeker akkoord met dit lijstje.

Maar wat AM betrof, voelde 2018 wel aan als een domper...

Rock Werchter heeft normaal gezien toch altijd 1 of 2 namen per editie die een dag 'zelf' kunnen dragen, zoals Metallica, Pearl Jam, Foo Fighters, Rammstein, Radiohead, Coldplay, Red Hot Chili Peppers ... in het verleden.

Want hey, ik hoop ook heel erg op The National, Blur of Queens of the Stone Age, maar dit festival heeft meer nodig.

Aangezien Muse en Green Day die status niet meer hebben, worden zulke grotere namen hier nauwelijks vernoemd in de lijstjes. Ik kom dan enkel op Guns N' Roses en Rage against the Machine. Zeker als die laatste zou wegvallen gaan ze het écht wel moeten hebben van sterke combinaties. Niet per sé slecht.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Lijkt me niet de juiste vraag om nu te stellen, "wanneer is het weer oké om ze te zien". We zijn nog niet eens 2 maanden verder. Snap ook niet waarom je hier GNR en RHCP bijhaalt, buiten dat jij die bands niet leuk vindt natuurlijk. Lijkt me hier niet te gaan om 'wie heeft het ergste gedaan'. Beetje rare opmerking dit...
Nee moest eraan denken toen Tim het had over Guns (en dat we die op Graspop zien). Vraag me af waar festivalprogrammatoren de lijn trekken wanneer ze artiesten ‘met een verleden’ boeken.

Verder hou ik best van de muziek van RHCP hoor. Minder van Kiedis als persoon inderdaad.

met de nostalgische nummers in gedachten was ik initieel van gedacht dat paramore gezien hun nakende europese tour in 2023 op graspop kan passen maar na dat nieuwe nummer te horen kan ik niet anders dan concluderen dat dit werchter materiaal is. hoe hoog schatten jullie dit in?

Rock Werchter heeft normaal gezien toch altijd 1 of 2 namen per editie die een dag 'zelf' kunnen dragen, zoals Metallica, Pearl Jam, Foo Fighters, Rammstein, Radiohead, Coldplay, Red Hot Chili Peppers ... in het verleden.

Want hey, ik hoop ook heel erg op The National, Blur of Queens of the Stone Age, maar dit festival heeft meer nodig.

Aangezien Muse en Green Day die status niet meer hebben, worden zulke grotere namen hier nauwelijks vernoemd in de lijstjes. Ik kom dan enkel op Guns N' Roses en Rage against the Machine. Zeker als die laatste zou wegvallen gaan ze het écht wel moeten hebben van sterke combinaties. Niet per sé slecht.
Taylor Swift is wel zo’n naam. 😉

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
met de nostalgische nummers in gedachten was ik initieel van gedacht dat paramore gezien hun nakende europese tour in 2023 op graspop kan passen maar na dat nieuwe nummer te horen kan ik niet anders dan concluderen dat dit werchter materiaal is. hoe hoog schatten jullie dit in?
Hangt af van beschikbaarheid.

Neen, bij ons niet. Dat is niet de impact die een PJ heeft.
Was PJ niet de best verkopende RW naam ooit? Want dan zal je weinig even grote vinden.

Ook wetende dat Coldplay en Rammstein niet meer geschikt zijn voor festivals want te groot.

Users who are viewing this thread