Ik ben een beetje bang dat de populariteit van Kendrick hier toch wel redelijk overschat wordt, toch zeker naar het RW publiek toe. Bewijze de slechte verkoop van zijn headlinerdag enkele jaren geleden en de SP verkoop nu. Als je die na AM zet op de laatste dag van het festival waar iedereen doodmoe is, velen al naar de tent of naar huis zijn vertrokken, dat dan nog in combinatie met het potentiële 3 kwartier te laat starten aan het concert wegens 'ik ben de bekendste rapper ter wereld en ik mag dus ook kapsones hebben', en je blijft volgens mij nog met een publiek over dat netjes in de voorvakken gevuld kan worden.Kendrick na AM zou kunnen, hoor. Maar het management van AM is niet zo simpel, simpelweg een van de grootste rockbands op deze aardbol, die gaan niet vóór iemand staan, ook al zou dat misschien beter werken.
Ik ben al sinds half de jaren 80 een RW ganger en ik denk dat je mij gerust kan omschrijven als 'de gemiddelde RW bezoeker'. Ik heb enkele jaren geleden KL een kans gegeven op PkP omdat ik zijn muziek wel kan smaken. Live vond ik het echter heel erg sucken, en het feit dat hij zijn zaalshow bracht is voor mij geen argument om hem goed te praten, hij moet zich dan maar aanpassen. Ik was ook deze zomer op PkP en heb hier al ergens gezegd dat we bij AM na een nummer of 6 zijn vertrokken wegens slecht geluid en geen beleving. Dit doet mij in ieder geval besluiten dat de combi AM + KL helemaal niet zal werken, toch zeker niet op RW.