Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Jepla, Arctic Monkeys it is.
aha...
dus Stromae donderdag, ? vrijdag, Muse zaterdag en Arctic Monkeys zondag...

dat die Muse aankondiging zo op zich laat wachten na de leak, zou een grap zijn als ze een headliner van vrijdag eerder aankondigen.

Vorige keer was AM een coheadliner naast Nick Cave, die minstens zo populair is. Dus hier komt gelukkig nog een headliner bij.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Die vrijdag mag wel een knaller van een headliner zijn dan, ondanks dat er bij die anderen nog wat bij gaat komen.

Wij hebben besloten om de 29e niet gelijk tickets te halen en even af te wachten hoe de line-up zixh gaat vormen. Het zal een prijzige bedoeling worden en dan heb ik meer nodig dan deze namen plus Muse om daar nu al met een goed gevoel tickets voor te halen.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Die vrijdag mag wel een knaller van een headliner zijn dan, ondanks dat er bij die anderen nog wat bij gaat komen.
En iets spannender vooral. Eentje die er nog niet gestaan heeft.

Op zich staan er nu al 2 headliner meer die ik zou willen zien tegenover 2022... Dus dat is wel vooruitgang voor mij.

We zullen vrijdag een eerste mogelijkheid ontdekken om deze positie te vullen.

Hypothetisch dan: Is het rijtje Stromae - Swift - Muse - Arctic Monkeys een Werchter rijtje :unsure:

We zullen vrijdag een eerste mogelijkheid ontdekken om deze positie te vullen.

Hypothetisch dan: Is het rijtje Stromae - Swift - Muse - Arctic Monkeys een Werchter rijtje :unsure:
Dat zou me zeker weten niet over de streep trekken, maar wie weet met de andere namen...

Een typisch rijtje Wervhterheadliners heeft meestal wat meer namen. Naast Stromae, Muse en AM komen er zeker nog wat headliners.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Een typisch rijtje Wervhterheadliners heeft meestal wat meer namen. Naast Stromae, Muse en AM komen er zeker nog wat headliners.
Tuurlijk maar dat zijn de dag afsluiters dat lijkt me wel een zekerheid, dus de topnaam.
Verder vullen die andere posities zich ook zo in met QOTSA, AF, Florence misschien Kendrick of Blur. Nja.

zet er GnR dan maar bij, die heb ik tenminste nog niet gezien.
van muse wordt ik echt niet meer blij. maar als Homme daar bij geplaatst wordt is dag ook wel gered voor mij

Users who are viewing this thread