Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Er is geen enkele aanleiding in België tot op heden om dat te vermoeden. Cijfers van die Boutique editie vind ik niet terug en dat is dan nog scheefgetrokken want de covid angst kwam op.
Een band als PJ , Foo’s of Metallica krijgen op zichzelf vlot een KBS vol hier. Dat zie ik Swift niet doen.

Er is geen enkele aanleiding in België tot op heden om dat te vermoeden. Cijfers van die Boutique editie vind ik niet terug en dat is dan nog scheefgetrokken want de covid angst kwam op.
Nee snap ik wel hoor. Maar het is wel een erg grote naam die het ongetwijfeld goed gaat doen.

Hoop vooral dat die vrijdagheadliner(s) wat spannender zijn dan de usual suspects op de andere dagen. RATM was toch wel een unieke naam bijvoorbeeld... En RW heeft elk jaar wel een bijzondere of zeldzame headliner.

Een band als PJ , Foo’s of Metallica krijgen op zichzelf vlot een KBS vol hier. Dat zie ik Swift niet doen.
Wat dan weer goed nieuws is voor RW, niet? Een beetje het verhaal van RHCP, Muse, Pink in de laatste jaren. Te klein voor een stadion dus dan maar op RW.

Wat dan weer goed nieuws is voor RW, niet? Een beetje het verhaal van RHCP, Muse, Pink in de laatste jaren. Te klein voor een stadion dus dan maar op RW.
rolling stones kreeg KBS ook niet vol, al zal dat waarschijnlijk eerder aan de prijs gelegen hebben. ik zou ze dus nog niet helemaal uitsluiten, is wel een prestige band natuurlijk om op je festival te krijgen. het is de schuur wel nog eerder gelukt om bands op stadiumtour toch nog een festivaloptreden te laten doen

• Leuk
Waarderingen: mattman
Neemt niet weg dat Swift wel nog een degelijke naam naast zich zal moeten krijgen, ik denk dan aan Angele, Florence of in mindere mate Dua Lipa en in onmogelijke mate een Billie bijvoorbeeld.

• Leuk
Iets wat ik me ook afvraag: had RATM oorspronkelijk op de vrijdag moeten staan? Want hier gaan nu namen rond als Taylor Swift of Guns n Roses als vrijdagheadliner, maar dat krijg je toch onmogelijk op 2-3 weken volledig rond (inclusief aankondiging)?

Iets wat ik me ook afvraag: had RATM oorspronkelijk op de vrijdag moeten staan? Want hier gaan nu namen rond als Taylor Swift of Guns n Roses als vrijdagheadliner, maar dat krijg je toch onmogelijk op 2-3 weken volledig rond (inclusief aankondiging)?
Of ze stonden op donderdag? Lijkt me net Stromae makkelijker te schuiven. Al is dat ook relatief natuurlijk.

Of ze stonden op donderdag? Lijkt me net Stromae makkelijker te schuiven. Al is dat ook relatief natuurlijk.
Dat was ook mijn gedachte. Maar dan zou het dus even goed kunnen dat pakweg QOTSA of Volbeat voor Stromae opduiken, wegens oorspronkelijk een andere geplande opzet.

Dat was ook mijn gedachte. Maar dan zou het dus even goed kunnen dat pakweg QOTSA of Volbeat voor Stromae opduiken, wegens oorspronkelijk een andere geplande opzet.
Hangt er een beetje van af wie er op die vrijdag staat. Denk ook wel dat RW al veel langer dan wij de situatie van RATM kenden.

zou stromae dan echt als eerste aangekondigd worden als die nog maar een paar weken in onderhandelingen zijn? ik denk dat stromae al lang vast lag eerlijk gezegd

• Leuk
zou stromae dan echt als eerste aangekondigd worden als die nog maar een paar weken in onderhandelingen zijn? ik denk dat stromae al lang vast lag eerlijk gezegd
Zou me zelfs niets verbazen dat ze Stromae meteen voor twee edities geboekt hebben (Boutique 22 en RW23).

• Leuk
Waarderingen: PJ en Paddy

Als het forum wat representatief is voor de grote meerderheid, zijn Swift en RATM de meest gewilde namen.
Gevoelsmatig lijkt mij KBS ook bijzonder straf, maar een Werchter zou toch wel realistisch moeten zijn...

Users who are viewing this thread