Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Airbourne is nu niet persee een kleine band.

Heeft ook al eens op de main gestaan denk ik, maar als je het vergelijkt met Fontaines DC die bijna op middelgrote festivals zou kunnen headlinen, dan lijkt me dat niet zo onlogisch dat ze daar staan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Heeft ook al eens op de main gestaan denk ik, maar als je het vergelijkt met Fontaines DC die bijna op middelgrote festivals zou kunnen headlinen, dan lijkt me dat niet zo onlogisch dat ze daar staan.
Goh, uiteindelijk staan ze ook maar gewoon in de Trix in België. big in the UK wil daarom niet meteen big in Belgium betekenen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Heeft ook al eens op de main gestaan denk ik, maar als je het vergelijkt met Fontaines DC die bijna op middelgrote festivals zou kunnen headlinen, dan lijkt me dat niet zo onlogisch dat ze daar staan.
Yup. Paar jaar geleden, daarom kozen wij voor Airbourne.
Maar maakt 2e op de Main of 2e in de barn nou zoveel uit?
 

fiesta

Randprogramma
20 jun 2018
233
289
moet eerlijk zijn, kende fontaines DC niet. Ik zie eigenlijk niet hoe je hier op crowdsurfed of pit.
Nummers van 1e album lenen zich er beter voor. Maar 45 minuten set en geen crowdpleasing band dus die hits niet gespeeld. Vroeg op de dag en tam werchter publiek geen goede combi. Clubshows eerder dit jaar en primavera beter.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Beck staat in de file....
Hij zou er over 10 min zijn, werd 20 min geleden gezegd
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Ga morgen naar Werchter voor Metallica.
Ben er ooit eens geweest voor de Rolling Stones met Simple Minds en Therapy? als voorprogramma.

Als je van zuidelijk Limburg komt,hoe rij je het best?
via E40 of viaE314 ?
Welk parkeerterrein is het meest geschikt?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken