Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Vraag me af hoe het publiek is bij Fontaines DC. Op Primavera ging het veld goed los, veel crowdsurfers en pits.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Vraag me af hoe het publiek is bij Fontaines DC. Op Primavera ging het veld goed los, veel crowdsurfers en pits.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
moet eerlijk zijn, kende fontaines DC niet. Ik zie eigenlijk niet hoe je hier op crowdsurfed of pit.
Dan moet je eens wat video's van Primavera bekijken. Het publiek at uit hun hand.

Opvallend tam veld vanop de stream ja...
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
het weer gaat beter meevallen dan eerst gedacht.
Voorlopig nog droog en blijft zo tot ongeveer 17u
Tussen 18u a 19u meeste regen en daar droog, fingers crossed
 

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
158
75
Edit: over Fontaines DC:
In de Trix deze lente was het ook enorm tam, terwijl het in te Tivoli echt los ging.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Je moet het ook niet enkel op het publiek steken. Als band moet je zo'n grote stage ook wel aankunnen en het publiek laten gek komen.

Primavera hun capaciteit op hun 'grootste' stage is max 40.000 man, op Werchter kan dat tot 80.000 gaan. Blijkbaar hadden ze het op Glasto ook moeilijker.

Goede band, maar ze hebben nog veel te leren. Logisch ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Je moet het ook niet enkel op het publiek steken. Als band moet je zo'n grote stage ook wel aankunnen en het publiek laten gek komen.

Primavera hun capaciteit op hun 'grootste' stage is max 40.000 man, op Werchter kan dat tot 80.000 gaan. Blijkbaar hadden ze het op Glasto ook moeilijker.

Goede band, maar ze hebben nog veel te leren. Logisch ook.
moet ook wel eerlijk zeggen, dat ik het vocaal niet super vind. althans op stream. niet super toonvast. Weet niet als dat altijd het geval is of gewoon nu?
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
77
42
Het is de eerste keer dat ik iets van ze zie, maar ze stralen zelf ook niet bepaald veel enthousiasme uit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Je moet het ook niet enkel op het publiek steken. Als band moet je zo'n grote stage ook wel aankunnen en het publiek laten gek komen.

Primavera hun capaciteit op hun 'grootste' stage is max 40.000 man, op Werchter kan dat tot 80.000 gaan. Blijkbaar hadden ze het op Glasto ook moeilijker.

Goede band, maar ze hebben nog veel te leren. Logisch ook.
Ik kijk maar op de stream, maar ben er bijna zeker van dat er een veelvoud van dit Werchterpubliek stond te kijken naar deze band op Primavera toen. Het gigantische veld stond afgeladen vol.
 
  • Geweldig
Waarderingen: pongolesi

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Ik kijk maar op de stream, maar ben er bijna zeker van dat er een veelvoud van he Werchterpubliek nu stond te kijken naar deze band op Primavera toen. Het gigantische veld stond afgeladen vol.
Ik was er op Primavera ook. Was ook veel beter gespeeld toen dan nu.

Nu lijken ze er zelf 0.0 goesting in te hebben. Dat kan je niet enkel steken op het publiek hé.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken