Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Het is al weer heel wat jaren geleden dat ik 4 dagen naar Rock Werchter ben geweest en m’n geheugen laat me een beetje in de steek. Hoeveel tijd zou je op donderdag ongeveer nodig hebben om te parkeren, een polsbandje te halen en bij de Main Stage te komen denken jullie?
Mijn ervaring is als je vrij vroeg bent op donderdag (een uurtje of twee na het openen van de deuren), dat je vrij vlot naar binnen kan.
Maar dat is natuurlijk geen garantie en veel hangt ook af van de line up. Als er een publiekstrekker staat vroeg op de affiche, kan er algauw een file ontstaan aan de ingang.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Laatste keer duurde het in de rij staan om de eerste band te zien ruim een uur.

hoe laat gaat de poort eigenlijk open op donderdag? Kan het op de website niet vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Laatste keer duurde het in de rij staan om de eerste band te zien ruim een uur.

hoe laat gaat de poort eigenlijk open op donderdag? Kan het op de website niet vinden.
  • Q: Om hoe laat openen de deuren van het festivalpark? A: Vanaf 12u is het festivalpark toegankelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Mogelijk sluiten ook mensen aan vanuit de festileaks app groep (of meelezers en dergelijke. Alles mag!)

Is er tegenwoordig een Festileaks app groep of is deze alleen voor Werchter? Hoe dan ook: lijkt me leuk om aan te sluiten en mee te lezen ondanks dat ik geen kaartje heb voor Werchter dit jaar :D
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Is er tegenwoordig een Festileaks app groep of is deze alleen voor Werchter? Hoe dan ook: lijkt me leuk om aan te sluiten en mee te lezen ondanks dat ik geen kaartje heb voor Werchter dit jaar :D
Nee, zeker is die niet alleen voor Werchter. Ik stuur je de intekenlijst door via een bericht en na de check van de AIVD kun je erin. ;)

Als je de festivalpodcast opzoekt staat in de shownotes volgens mij de link hoe je in de appgroep komt. :)
 
  • Confetti
Waarderingen: liluzi

bommer

Playlistbediener
3 mrt 2019
15
11
Hallo iedereen!

Dit jaar ga ik voor de derde keer naar rock werchter, deze keer echter voor het eerst op camping A1 ipv Hive. Is er op camping A1 ook nog een after-party zoals bij de Hive of niet?

Allen een fijne rock werchter gewenst!
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Mijn ervaring is als je vrij vroeg bent op donderdag (een uurtje of twee na het openen van de deuren), dat je vrij vlot naar binnen kan.
Maar dat is natuurlijk geen garantie en veel hangt ook af van de line up. Als er een publiekstrekker staat vroeg op de affiche, kan er algauw een file ontstaan aan de ingang.
Het weer speelt ook mee . Ze geven tot nu toe rond 18u regen dus zorgen dat je tent staat voor de regen
 

egeltje1985

Playlistbediener
23 jun 2022
29
9
De vraag is nog altijd of je gelukkig wordt van cara pils maar het ziet er natuurlijk altijd wel episch uit om mensen een half café te zien versjouwen haha
Ha, half café hoeft ook niet, maar vanaf woensdag kan ik wel wat te drinken gebruiken. Bij de Lidl hebben ze trouwens ook lekkere en goedkope IPA's. Voor de afwisseling. Gelukkig hebben we destijds ook drankbonnen in de voorverkoop gekocht, toen ze nog 2,75 waren...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Festileaks meeting!!!!

Ten eerste de plek. De bomen in het diamant en dan degene het dichtstbij de main?

Bekijk bijlage 2044

En dan het moeilijkste, wanneer?
Mijn eigen voorstellen zijn:
- do, 17:00. (RagnBone man op de achtergrond)
- vr, 14:00. (Miles Kane op de achtergrond)
- de hele zaterdagavond na Jorja Smith XD
- eventuele andere voorstellen.

Mogelijk sluiten ook mensen aan vanuit de festileaks app groep (of meelezers en dergelijke. Alles mag!)

Ik hoor wel als er belangstelling is. Ik denk dat ik er beide keren wel ben rond die tijdstippen als je even samen een biertje wil doen!
Do en vr zijn goede keuzes. Zaterdagavond ben ik bezet met Top, Grandson en IM. Sue me.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Brian en nikita

Elmar

Nieuw lid
26 jun 2022
1
0
Eindelijk een plek gevonden met mensen met een Werchter community :D brengt me vast goed in de sfeer!

Heb een vraag over hive Resort, mag je daar een partytent opzetten voor de tent (aangezien er wat regen aan komt)? En heeft het zin om een koelkastje met verlengsnoeren mee te nemen voor koud speciaalbier bij de tent?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Hier alvast enkele sfeerbeelden om warm te draaien.
Nou, als ik al geen zin had dan nu wel. Nog ff een paar dagen hard aan de bak om de deadlines te halen en dan vanaf donderdag even 4 dagen weg van alles wat met de wereld te maken heeft!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe en festirock

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Ik ben m’n definitieve schema aan het samenstellen maar kom niet uit de clash tussen Alt-J en Greta van Fleet. Ik heb beide nog nooit live gezien en ze spreken me op Spotify allebei aan. Is er dat jullie weten 1 van hun die live vaak tegenvalt of juist altijd steengoed is?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken