Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
En met een beetje extra verbeelding is die W een W/, dan heb je W/O MEN.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
En welke namen zouden we nu eigenlijk graag nog zien verschijnen ?
De alom gewilde Strokes zal niet gebeuren, McCartney evenmin en de Stones staan al in Bxl…

Dua Lipa waarschijnlijk bezet, dus dan gaan we voor Florence ?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
En welke namen zouden we nu eigenlijk graag nog zien verschijnen ?
De alom gewilde Strokes zal niet gebeuren, McCartney evenmin en de Stones staan al in Bxl…

Dua Lipa waarschijnlijk bezet, dus dan gaan we voor Florence ?
Was toch al duidelijk, niet?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Stond vorige keer wel nog een naam boven. Dan is dat toch een vrij grote stap naar plots solo een festival headlinen. Tenminste, ik kan me nog niet meteen grote co-head indenken voor die dag (Kendrick misschien?)
Florence als grootste naam lijkt me ook wel heel mager, zeker voor een dagevent. Of het moet een enorm sterke dag zijn in de breedte (zoals dat Hear Hear, maar die mikken op veel minder bezoekers).
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Was toch al duidelijk, niet?
Geen idee, dat waren onze ideeën, maar misschien hadden ze totaal iets anders voorbereid?
Er was op een bepaald moment ook gezegd dat er meerdere stages gingen zijn… maar nergens officieel bevestigd?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Geen idee, dat waren onze ideeën, maar misschien hadden ze totaal iets anders voorbereid?
Er was op een bepaald moment ook gezegd dat er meerdere stages gingen zijn… maar nergens officieel bevestigd?
Dat het "Rock Werchter Encore" heet, doet in ieder geval wel vermoeden dat ze de opzet van RW (dus meerdere podia) bewaren. Als het ware een los dagje dat zo aan het hoofdfestival geplakt zou kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: slyke

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Ben benieuwd of we straks weer een teleurstelling rijker zijn omwille van de 'weggezette' namen. Of niet natuurlijk, Florence is dat al niet lijkt me.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Zijn er mensen met een voucher code van 10 euro die niet naar RW encore willen en deze zouden willen weggeven? Ik ga zelf niet naar RW, maar wil juist wel voor F+TM naar RW encore gaan
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Florence hé, focus op vrouwen. Was lang bedoeling combo Florence-LG. Uiteindelijk geen 4 stages. Dacht ik toch.
Dus eigenlijk zeg je nu dat Lady Gaga op deze dag ging headlinen, maar dat we nu maar FATM krijgen die van sub naar head gaat?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken