Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
3 degenticket voor 129 euro bij Werchter 4 dagen voor 266 euro.
Dat ga je natuurlijk terugzien in het programma en dan is vaak lokaal programmeren goedkoper.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Hmm, Arcade Fire vroeg in de middag op Coachella. Kom er dan ook maar in op Werchter als een random band uitvalt!
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
Zeg wat je wil, maar Garbage en Kasabian op main en Justice als afsluiter in de tent was best een mooie aanvulling geweest voor Werchter.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.263
6.755
Meegaan met zen tijd en Dj Snake, Sting, Black Eyed Peas, Sum41 in uw toplijnen hebben. Nu heb ik alles gelezen :ROFLMAO:
Je tracht een punt te maken over hoe slecht de line-up is in reactie opdat ik vind dat de line-up 'jong' aanvoelt. Dat zijn twee verschillende dingen en dus compleet naast de kwestie. Volgende keer twee keer lezen, aub.

Voor de goede orde en de slechte lezers; vind de line-up ook niet bijster.
 
  • Wow
Waarderingen: slyke

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.263
6.755
Denk wel dat Arcade Fire meer mensen op de been brengt dan Florence + the Machine xD
Denk dat die twee vrij vergelijkbaar zijn. Ook Arcade Fire heeft met 'Everything Now' 3x ons land aan gedaan, Werchter, Sportpaleis en Pukkelpop. Die eerste stond vrij vol, Sportpaleis was (dacht ik?) uitverkocht en Pukkelpop was leegjes. Bij Florence rond haar laatste album was dat enkel Werchter en een Sportpaleis-show (die dacht ik ook uitverkocht was?)
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
girl in red en parcels zijn gewisseld van plek op vrijdag

Dat is ook weer iets om niet bepaald happy van te worden. Sluit ze naadloos aan op Inhaler en Sam Fender, dus het risico op rode kruisen is weer netjes aanwezig bij de drie optredens van die dag die ik echt niet wou missen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.263
6.755
Die Harry Styles set.. Amai. Kom op, ze moeten bij Werchter toch ook in Indio zijn momenteel zijn en die shows zien? Morgen Billie, dat gaat ook wat geven denk ik.

edit: Arcade Fire.. Woof. Schrijf die maar op voor '23, wat een live band blijft dat toch.
 
Laatst bewerkt:

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.658
2.272
Die Harry Styles set.. Amai. Kom op, ze moeten bij Werchter toch ook in Indio zijn momenteel zijn en die shows zien? Morgen Billie, dat gaat ook wat geven denk ik.

edit: Arcade Fire.. Woof. Schrijf die maar op voor '23, wat een live band blijft dat toch.
Binnenkopper dat Arcade Fire, en nu wel in het donker graag. Stellen nooit teleur.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken