Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Die Harry Styles set.. Amai. Kom op, ze moeten bij Werchter toch ook in Indio zijn momenteel zijn en die shows zien? Morgen Billie, dat gaat ook wat geven denk ik.
Ik hoop dat die in 23 eindelijk eens een rondje Europese festivals gaat doen. Zie die zomaar Glastonbury, Roskilde, Opener en Mad Cool headlinen. Maar bij RW heb ik mijn twijfels. Muzikaal en qua populariteit past het perfect imo, maar die 1D-sticker gaat de reguliere bezoekers doen huiveren vrees ik.

Ik hoop dat die in 23 eindelijk eens een rondje Europese festivals gaat doen. Zie die zomaar Glastonbury, Roskilde, Opener en Mad Cool headlinen. Maar bij RW heb ik mijn twijfels. Muzikaal en qua populariteit past het perfect imo, maar die 1D-sticker gaat de reguliere bezoekers doen huiveren vrees ik.
Laat ze maar huiveren, gewoon de tijd maken om die eens los te beluisteren en die sticker valt er wel af. Imo een interessantere pop headliner dan de laatsten die er geweest zijn. Enorm verschoten van die zijn show.
Al kan die zomaar ook een Boutique stempel krijgen natuurlijk (zie naar Swift).

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman
Arcade Fire deed die Mojave tent uit zijn voegen barsten. Wat een band is dat toch. Eigenlijk jammer dat we die pas in 23 op de festivals zien.

Styles ook graag ja. Hoe goed zag dat eruit zeg.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zullen wij dan de telefoontjes achterwege laten bij Harry Styles?
Heb wat filmpjes vanuit het publiek gezien op Youtube.
Alleen maar telefoontjes in de lucht.

En als je op Coachella zoekt op Youtube, krijg je eerst allemaal filmpjes van hoegenaamd bekende mensen die laten zien wat ze aantrekken of dat ze een stylist hebben ingehuurd om ze te kleden.

Hoop toch echt dat Rock Werchter altijd Rock Werchter blijft.

• Leuk
Waarderingen: slyke
Ik ben voor! Zou hem weleens willen zien maar ga er echt nooit een ticket voor kopen voor een los concert

Ik ben voor! Zou hem weleens willen zien maar ga er echt nooit een ticket voor kopen voor een los concert
Zo zijn er veel popnamen die ik eens wil meepikken, zonder een headliner concert te willen doen.
Gaande van Justin Timberlake, Lady Gaga, Bruno Mars tot een Ariana Grande.
Maar of RW hiervoor geschikt is, is nog maar de vraag…

Zo zijn er veel popnamen die ik eens wil meepikken, zonder een headliner concert te willen doen.

Lady Gaga en Bruno Mars stonden er al eens hoor. Die laatste stond ook te headlinen op pakweg Roskilde en Pinkpop dus lijkt me zeker ook niet onlogisch voor RW.

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
Hoop toch echt dat Rock Werchter altijd Rock Werchter blijft.
Post-corona dacht ik dat dat ergens wel ging verbeteren, maar na een festival of twee afgelopen zomer en een tiental optredens te hebben gedaan in het najaar van vorig jaar en dit jaar al, kan zeggen dat ook filmen/foto's à volonté nemen nog steeds bij een aantal mensen gewoon de norm is. Is overigens niet enkel een jongerending of een Amerikaans ding, vind je hier ook én bij een ouder publiek.

Dit kan gewoon op RW en zal in de toekomst ook meer komen.

Lady Gaga en Bruno Mars stonden er al eens hoor. Die laatste stond ook te headlinen op pakweg Roskilde en Pinkpop dus lijkt me zeker ook niet onlogisch voor RW.
Ja, Lady Gaga in haar beginperiode en afsluiter Marquee, als ik het goed heb?
Bruno Mars kan ik mij niet herinneren (was het geen Boutique ?).

Iemand als Dua Lipa stond ook al op RW en Pukkelpop in de namiddag, terwijl ze nu zou moeten headlinen…

Iemand als Dua Lipa stond ook al op RW en Pukkelpop in de namiddag, terwijl ze nu zou moeten headlinen…
In 2017 sloot ze quasi Klub C af (denk ze nadien nog Charlotte De Witte achtr zich had?) en in 2018 stond ze net voor TWOD om een uur of zeven op de mainstage van Pukkelpop (en had ze by far het grootste publiek die dag). Weet niet tot hoe laat jij namiddagen rekent, but you're pushing it. :p Nu, met Future Nostalgia onder de arm, zou ze idd gewoon moeten headlinen. De foto's en filmpjes van die show zijn echt.. dan knijp je jezelf toch in de handen dat je zo'n act niet hebt weten strikken voor deze zomer? ://

Laatst bewerkt:
Ja, Lady Gaga in haar beginperiode en afsluiter Marquee, als ik het goed heb?
Bruno Mars kan ik mij niet herinneren (was het geen Boutique ?).

Mars ook op Boutique gestaan, maar in 2011 op RW.

• Leuk
Waarderingen: slyke
In 2017 sloot ze quasi Klub C af (denk ze nadien nog Charlotte De Witte achtr zich had?) en in 2018 stond ze net voor TWOD om een uur of zeven op de mainstage van Pukkelpop (en had ze by far het grootste publiek die dag). Weet niet tot hoe laat jij namiddagen rekent, but you're pushing it. :p Nu, met Future Nostalgia onder de arm, zou ze idd gewoon moeten headlinen. De foto's en filmpjes van die show zijn echt.. dan knijp je jezelf toch in de handen dat je zo'n act niet hebt weten strikken voor deze zomer? ://
Op Werchter 17 was van 18u40 tot 19u40 blijkbaar, dus inderdaad in mijn herinnering in de namiddag… ??
PP was ik niet bij, maar zei is imo de grootste popster van nu.

Dua Lipa is echt wel de bedoeling dat die in 2023 een uitgebreide festival tour doet. Nu doet ze er een paar van de oorspronkelijke planning. Maar heel Corona heeft het ideale pad wat door mekaar geschud.
Toen ze in 2017 werd aangekondigd was er veel kritiek, hoe kan dat popdingetje nu een pakketje headlinen. Pretenders stonden ook nog in de tent na haar te spelen dacht ik.

Bruno Mars 2011 was een leuke show, viel niet echt op die dag, was ok. Was een erg speciale main stage dag, overspoelt door coldplay fans.
Dan maakte Lady Gaga in 2009 tijdens Coldplay veel meer indruk. Was ook wel wat kritiek op die boeking toen.

In 2008 was overigens ook Adèle geboekt. Maar gecanceld door podium angst. Vervangen door one hit wonder Estelle, die uiteindelijk ook cancelde.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Dua Lipa is echt wel de bedoeling dat die in 2023 een uitgebreide festival tour doet. Nu doet ze er een paar van de oorspronkelijke planning. Maar heel Corona heeft het ideale pad wat door mekaar geschud.
Toen ze in 2017 werd aangekondigd was er veel kritiek, hoe kan dat popdingetje nu een pakketje headlinen. Pretenders stonden ook nog in de tent na haar te spelen dacht ik.

Bruno Mars 2011 was een leuke show, viel niet echt op die dag, was ok. Was een erg speciale main stage dag, overspoelt door coldplay fans.
Dan maakte Lady Gaga in 2009 tijdens Coldplay veel meer indruk. Was ook wel wat kritiek op die boeking toen.

In 2008 was overigens ook Adèle geboekt. Maar gecanceld door podium angst. Vervangen door one hit wonder Estelle, die uiteindelijk ook cancelde.
Dus Dua Lipa mogelijks headliner voor een Werchter Boutique 2023 …

Ik gok dat Harry Styles eerder losse voetbalstadions zal spelen dan dat ie festivalheadliner wordt.

Coachella teruggekeken, lekker ding hoor die Harry. Vandaar dat iedereen loopt te soppen om hem.

Dua Lipa was toen wel nog steeds maar een opkomend popprinsesje met een hitje of drie (herinner oa New Rules). Komt voor mijn part in de buurt, hoewel alternatiever, van girl in red of Clairo die plots een pakketje zouden leiden.

Laten ze alstublieft volgend jaar niet de gebruikelijke headliners boeken.
En nu niet schrijven dat Imagine Dragons en 21 pilots niet gebruikelijk zijn!

Users who are viewing this thread