Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Denk maar aan het Billie Eilish verhaal, Eppo had het meer door dan de boekers van RW.
Aan de andere kant hadden ze in 2018 IDLES geboekt (voor de Slope) toen ze net dat eerste album uit hadden en eigenlijk nog niet zo heel bekend waren. En Post Malone natuurlijk, in de Barn rond een uurtje in de namiddag terwijl die toen al echt een wereldster aan het worden was.

Phoebe Bridgers was ook mooi geweest, mocht 2020 doorgegaan zijn.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Tove Lo ook zo goed als zekerheid nu dan? zeker met Opener op 30/6?
Zelfde verhaal als bij Turnstile, in die zin dat ze enkel nog beschikbaar is voor zondag.

30 juni, Opener Festival, Polen
1 juli, Weekend Festival, Finland
2 juli, Lollapalooza, Zweden

Ze kan hier tevens op vele andere festivals staan natuurlijk.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Staff announcement! We're running low on one-day tickets for Sunday 3 July. Get yours now if you're all in for Red Hot Chili Peppers, The Killers, Royal Blood & more! Combi tickets and Thursday and Saturday tickets are still on sale.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Staff announcement! We're running low on one-day tickets for Sunday 3 July. Get yours now if you're all in for Red Hot Chili Peppers, The Killers, Royal Blood & more! Combi tickets and Thursday and Saturday tickets are still on sale.
ter info: alles gaat "hard" ;-)
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
Naja, daar gaan we dan. Zondagkaart op de gok, ik zie wel wat het word. Anders gaat die op Swap
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
72
70
& door te antwoorden op comment over wnr nieuwe namen eraan kwamen, hebben ze vrijdagdrop nu ook wel officieel bevestigd denkik ?
Ben al benieuwd
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
Ah wat vind ik het lastig. Wil graag gaan, maar op zondag trekt me nog niet echt ists, maar verwacht daar een mooie barn line up... Zaterdag wel al Phoebe, Jorja en Jamie XX (vooruit) maar de headliners spreken me gewoon echt niet aan.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Selah Sue kwam deze ochtend een nieuwe single voorstellen op StuBru.
Eind maart nieuw album, eind april optreden in AB.
Er waren andere gigs die nog niet aangekondigd konden worden.

Met potlood opschrijven?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Meerwaardezoeker, m'n maag keert om van zo n woorden.

Vraag me eigenlijk af hoe t zit met die tweede tw classic.
Zonder Bruce gaat er misschien een streep door. Macca lijkt me de enige logische optie anders. Afwachten daar wat Glastonbury doet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Waren toch geruchten dat er al een nieuwe headliner geboekt zou zijn? Stond volgens mij in het TW topic.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Maja, jongens serieus. Jimmy bedoelde dat toch zo niet. We weten toch allemaal dat er op het festival mensen zijn die louter voor het event en de muziek as such gaan à la ik wil graag Pearl Jam, RHCP en Imagine Dragons zien en de rest zien we dan wel en je hebt ook mensen als ons die een pak meer met muziek bezig zijn en die meer waarde hechten over wie er allemaal nog wordt toegevoegd of niet. De gemiddelde festivalbezoeker is niet bezig met de dingen waar we hier op het forum over discussiëren hoor.

Anyways, kunnen we het effe hebben over het feit dat Tame Impala drie indoorshows in NL aankondigt in augustus, ze in 2019 nog maar op PKP hebben gestaan en er vrijwel geen (vermoed ik?) plaats meer is op Boutique om hen toe te voegen. Wat denken we? Werchter? Dour?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken