Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
voor mij zit er hier eerlijkgezegd bitterweinig in. QOTSA en sum41 zijn goeie live bands maar met de rest heb ik niet veel
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Veel grote namen inderdaad. Niet erg veel waar ik enorm wild van word. Zondag wordt duidelijk ingericht als een nostalgisch dagje met RHCP, The Killers, Keane en Sum 41 (wat een vreselijke main voor mij als ik het zo op een rijtje zie ?).

Met BICEP, Jorja en Phoebe op zaterdag kan dat wel een interessante dag worden om toch nog eens een dagje Werchter te doen. Enkel hopen dat ik de wei afgeraak vóór de draken eraan beginnen.

Wel opvallend. Moderat lijkt boven Alt-J te staan en Jamie XX boven Jorja. Ik verwacht dus dat die 2 de Barn afsluiten, wat ik misschien wat hoog gegrepen vind. Zou zelfs durven zeggen dat BICEP ondertussen Jamie overstijgt qua populariteit.
Ik vind die zondag dan weer wel een fijne dag om een festival mee te sluiten. Zelfs Keane , op lokerse feesten echt goed concert gehad.

The Streets, Beck, pixies , Jorja heerlijke namen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Queens voor Metallica is wel heel erg lekker, Beck had ik liever de zaterdag gezien, nu riskeer ik na Faith No More niets interessants meer te hebben.
Sum 41 kan ook nog wel stiekem een feestje worden als die in the Barn staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Die zondag ziet er echt verschrikkelijk uit. Want Keane en Sum 41 zijn wel de namen van het moment he.

Maar verder goed dat er meer in de breedte bekend is nu. Misschien dat ik een zaterdagticket overweeg voor Jorja Smith en FNM.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik vind die zondag dan weer een leuk dagje. De enige naam die ik daar niet zou hoeven zien zouden de RHCP zijn. :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Van Beck, HAIM, Sam Fender en Phoebe Bridgers wordt ik heel erg blij. Must See's! QOTSA, Alt-J, Jamie XX, Jorja Smith, Keane en Sum41 wil ik ook wel meepakken. Zeker geen verkeerd rijtje namen. Ziet er weer stukken beter uit, mooi verspreid over het weekend ook voor mij.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Die zaterdag is wel echt afgrijselijk tot nu toe. Phoebe Bridgers en Faith No More, de rest had van mij niet gehoeven.
QOTSA, Beck, HAIM, Pixies, Sum41, Phoebe Bridgers, Keane, Sam Fender en misschien Moderat wil ik wel zien. Lekker gevarieerde drop namen zo voor de breedte. Ook netjes om te doen voor de prijsstijging.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Die zondag ziet er echt verschrikkelijk uit. Want Keane en Sum 41 zijn wel de namen van het moment he.

Maar verder goed dat er meer in de breedte bekend is nu. Misschien dat ik een zaterdagticket overweeg voor Jorja Smith en FNM.
Direct klagen he :ROFLMAO: , maar wat van de overige 13 stuks?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.218
Ik ben wel een beetje bang dat Beck tijdens PJ gaat staan in de Barn. Zou het enorm jammer vinden als ik deze meastro moet overslaan. Vorige doorkomst heb ik heel erg van genoten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
heeft niemand hier het laatste SUM41 album geluisterd? dat is gewoon goed, meer dan goed zelfs. Live staan ze nog altijd als een huis, zie niet in wat je nog meer kan vragen van deze band
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en guillaume

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Ik ben wel een beetje bang dat Beck tijdens PJ gaat staan in de Barn. Zou het enorm jammer vinden als ik deze meastro moet overslaan. Vorige doorkomst heb ik heel erg van genoten.
Kan je eenvoudig uittellen denk ik... Normaal sluit Beck de Barn niet af. Dus komt in orde voor jou.
 
  • Confetti
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Misschien lees ik het verkeerd maar volgens mij bevestigd Ken tussen neus en lippen door Black Pumas net ook op Efestivals.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Amai enorm content met de nieuwe worp. Sam Fender, Moderat, Bicep, QOTSA en the streets absolute must sees, Alt-J, Nothing But Thieves, Phoebe Bridgers, Jamie XX, nothing but thieves en Beck ook heel tevreden over. En dan moet het grootste deel van de line up nog komen. Heerlijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields

Gebruikers die dit onderwerp bekijken