Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Uiteraard komt London Grammar niet. Alle spots qua subs zijn toch al lang ingenomen? En Gallagher gaat toch gewoon op PKP staan?
Gallagher deed gewoon RW in 2020, PKP in 2021. Kan op beide gezet worden. Heeft nu data tot een week voor Werchter maar wordt ook gefluisterd voor data in augustus. Time will tell.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
En ik hoop op een aankondiging vandaag en dat ze zich niet laten leiden door de negatieve corona teneur momenteel. Het is nog 7 maanden tot dan en concertzalen zoals de AB en het Sportpaleis willen ook gewoon door momenteel.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Iedereen met nieuw materiaal mag er staan ook Bazart, Kol en Bastille voor mijn part. Maar de herhaling kaart wordt bij de ene band net iets sneller getrokken dan bij de ander. Ik betwijfel dat de kaart nu getrokken was als ik er niet over begonnen was.
Tja, herhaling is minder erg, als het laatste optreden wel goed was. En je scheert wel heel makkelijk het hele forum over 1 kam.
- bezwaar tegen Pearl jam was vooral dat ze de afgelopen 10 jaar er vaak hebben gestaan.
- the killers: het laatste optreden op RW was matig, logisch toch dat veel dan niet op herhaling zitten te wachten?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Kunnen we vandaag eigenlijk beginnen met de pakketjes op vrijdag om 16u? Het leukste van de aankondigingsstrategie van de laatste jaren imo

Vandaag mogen volgende zaken aangekondigd worden wat mij betreft:

Sub voor Pearl Jam (TWOD/Pixies)
Barnheadliner voor zaterdag (The National/dEUS)
Mainstage 's middags vrijdag (Frank Carter & The Rattlesnakes/Idles)
Klub C headliner (ken ik te weinig van)
Slopeheadliner (DIRK.)
Er staat wel wat nieuws op de planning de komende weken maar vandaag geen pakket van +/-10namen dacht ik (maar misschien iets ander???)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Tja, herhaling is minder erg, als het laatste optreden wel goed was. En je scheert wel heel makkelijk het hele forum over 1 kam.
- bezwaar tegen Pearl jam was vooral dat ze de afgelopen 10 jaar er vaak hebben gestaan.
- the killers: het laatste optreden op RW was matig, logisch toch dat veel dan niet op herhaling zitten te wachten?

Uiteraard.
En volgens mij is die algemene teneur over de herhaling bij de headliners, iets te veel 'oude mannenrock' (en niet nog een verfrissende KL of wat dan ook) en niet eens per se om dat die of die act er nu wéér staat
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Die aankondiging van QOTSA die intussen al meer dan een maand klaarstaat?

Dit. Of The National voor TW Classic 1. Of de headliner voor TW Classic 2, maar er zijn momenteel maar bitter weinig geruchten omtrent een aankondiging van een grote artiest... Of niets natuurlijk, kan ook.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Behalve dan de donderdag, vrijdag en zondag...
Huh?

donderdag: Pixies (+ evt The War On Drugs)
vrijdag: Queens Of The Stone Age
zaterdag: Faith No More
zondag: Royal Blood

Heb je nog The Lumineers, Maneskin, Anderson .Paak, laten we hopen van niet maar toch Rag 'N Bone Man, Yungblud, Gojira...?

Reken ook dat de poel die tourt door augustus altijd veel kleiner is dan juni/juli, dus indien de kans er is om via die weg Gallagher over te laten aan PKP dan denk ik dat LN die wel zal nemen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Huh?

donderdag: Pixies (+ evt The War On Drugs)
vrijdag: Queens Of The Stone Age
zaterdag: Faith No More
zondag: Royal Blood

Heb je nog The Lumineers, Maneskin, Anderson .Paak, laten we hopen van niet maar toch Rag 'N Bone Man, Yungblud, Gojira...?

Reken ook dat de poel die tourt door augustus altijd veel kleiner is dan juni/juli, dus indien de kans er is om via die weg Gallagher over te laten aan PKP dan denk ik dat LN die wel zal nemen.
Die zijn allemaal nog niet aangekondigd...(behalve FNM, die ook nog in de Barn zou kunnen).
Greta van Fleet zouden er ook zo maar eens kunnen staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Die zijn allemaal nog niet aangekondigd...(behalve FNM, die ook nog in de Barn zou kunnen).
Greta van Fleet zouden er ook zo maar eens kunnen staan.
Nah. In 2020 zou FNM ook op de main staan met The Streets en Jorja Smith in de Barn, waarom zou dat plots anders zijn.

En als we zo gaan speculeren, kunnen we bezig blijven. :p
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Klopt, samen met nog 1 (zitten niet in een pakket)
bbc glastonbury2019 GIF by Glastonbury Festival
?
 
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard en Everyknight

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Ken zegt "Liam will be RW normally", dus denk het niet. Stond ook gewoon op het RW2020 affiche, en is sindsdien alleen maar gegroeid. Denk dat hij op RW staat, al zou het ook een mooie Pukkelpop headliner zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken