Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
De ene groep die er in 2018 stond is een schande dat ze er terug staan, de andere niet dus? Genoteerd.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Toch maar even bij vermelden dat London Grammar puur speculatie was van Ken, nadat bekend geraakte dat Pukkelpop nog moeilijk in hun planning past.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
De ene groep die er in 2018 stond is een schande dat ze er terug staan, de andere niet dus? Genoteerd.
De mensen die herhaling doorgaans niet leuk vinden, hebben nog niet gereageerd. Dus zal ik alvast bevestigen dat ik het wel degelijk een 'schande' zou vinden.

Hoewel ik een groot fan ben van The National hoeven ze van mij ook totaal niet zonder nieuw album.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Weet iemand of Jack White met zijn nieuwe muziek nog tourplannen heeft? Wat mij betreft ook een welkome gast.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
London Grammar kan evengoed op die tweede classic staan. Op de gewone Werchter zou ik het jammer vinden wel omdat ik London al zie openen voor Coldplay.

Doe toch echt maar the war on drugs of the national als co headliner die donderdag.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
De ene groep die er in 2018 stond is een schande dat ze er terug staan, de andere niet dus? Genoteerd.
Van welke band uit 2018 heb ik dat dan gezegd?
En London grammar is wel echt een ander geluid, dan wat er nu staat. Sowieso als goede optredens vier jaar later weer terugkomen, dan is dat toch prima.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Met London Grammar en Pixies erbij op donderdag vrees ik dat The War on Drugs lastig gaat worden...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Dat vraag ik mij dus ook oprecht af, maar oorverdovende stilte
Is de algemene toon van dit forum hoor. Enkele dagen was het nog herhaling herhaling. Terwijl deze algemeen bejubeld wordt maar even harde herhaling is van de voorlaatste editie.
Pak het allemaal maar lekker persoonlijk.

En @Festileaks, fix uw app.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Nuja, mevrouw Thee Stallion staat op Primavera Sound en is
De mensen die herhaling doorgaans niet leuk vinden, hebben nog niet gereageerd. Dus zal ik alvast bevestigen dat ik het wel degelijk een 'schande' zou vinden.

Hoewel ik een groot fan ben van The National hoeven ze van mij ook totaal niet zonder nieuw album.
The National is sowieso al bizar lang geleden. Volgend jaar zal het bijna 10 jaar geleden zijn dat die nog eens op RW gestaan hebben.

Los daarvan: ze komen volgend jaar blijkbaar met nieuw werk.

En boe herhaling!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Iedereen met nieuw materiaal mag er staan ook Bazart, Kol en Bastille voor mijn part. Maar de herhaling kaart wordt bij de ene band net iets sneller getrokken dan bij de ander. Ik betwijfel dat de kaart nu getrokken was als ik er niet over begonnen was.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Nuja, mevrouw Thee Stallion staat op Primavera Sound en is

The National is sowieso al bizar lang geleden. Volgend jaar zal het bijna 10 jaar geleden zijn dat die nog eens op RW gestaan hebben.

Los daarvan: ze komen volgend jaar blijkbaar met nieuw werk.

En boe herhaling!
10 jaar das bijna te recent he Matt ;)
2013: Vampire Weekend - The National - Green Day - Netsky.
Je zou kunnen snappen waarom ze niet meer komen. Openen voor dat zootje ongeregeld.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Iedereen met nieuw materiaal mag er staan ook Bazart, Kol en Bastille voor mijn part. Maar de herhaling kaart wordt bij de ene band net iets sneller getrokken dan bij de ander. Ik betwijfel dat de kaart nu getrokken was als ik er niet over begonnen was.
Ze is getrokken bij Gorillaz, QOTSA en toen Nick Cave nog mogelijk was. Ik betwijfel of het nu anders zou zijn. Maar het is sowieso een non-discussie. Ze staan al 2x Voor coldplay in België (wat een grandioze mismatch is dat eigenlijk). Ik geloof niet dat ze dan nog op RW zouden verschijnen.

En voor de volledigheid. Jack White die hier geopperd werd, hoeft uiteraard ook nog niet terug te komen. Liever eens een passage met The Raconteurs dan ... wanneer ze nog eens een nieuw album uitbrengen. ?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Uiteraard komt London Grammar niet. Alle spots qua subs zijn toch al lang ingenomen? En Gallagher gaat toch gewoon op PKP staan?
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Kunnen we vandaag eigenlijk beginnen met de pakketjes op vrijdag om 16u? Het leukste van de aankondigingsstrategie van de laatste jaren imo

Vandaag mogen volgende zaken aangekondigd worden wat mij betreft:

Sub voor Pearl Jam (TWOD/Pixies)
Barnheadliner voor zaterdag (The National/dEUS)
Mainstage 's middags vrijdag (Frank Carter & The Rattlesnakes/Idles)
Klub C headliner (ken ik te weinig van)
Slopeheadliner (DIRK.)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken