Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mocht het er deze zomer nog hebben ingezeten, zou het nu wel lijken als dansen op het graf van uw eigen familie ? . Wordt niks voor September ten vroegste lijkt me.
Mocht het er deze zomer nog hebben ingezeten, zou het nu wel lijken als dansen op het graf van uw eigen familie ? . Wordt niks voor September ten vroegste lijkt me.
Zijn allemaal erg actief bezig met Parklife, wat veel meer werk met zich meebrengt dan vorig jaar. Ook Herman is meer betrokken. Dus ze zijn niet echt bezig met zien wat ze kunnen aankondigen voor volgend jaar, ik verwacht dit wel op het einde met de slotshow, want die gaat er zijn.
Op socials post Werchter de laatste weken een aantal quotes......van Muse, Editors en Kings of Leon. Allemaal op tour volgend jaar en al aangekondigd voor 1 of meerdere festivals. Zou dit een goed verborgen hint zijn??