Idk, een act nog nà een band als Radiohead ofzo voelt om de één of andere reden een beetje misplaatst. Kan er niet echt de vinger opleggen waarom ik dat persoonlijk bij een andere band bv. wel nog zou passen. Herinner je bv. hoe Arcade Fire voor Kings Of Leon werd gezet, maar het omgekeerde eigenlijk logischer had geweest.Maar niet iedere headliner wil dat. (Metallica bv)
Dus editors zou zo maar eens kunnen. Wat voor act zou jij liever hebben?
Vond Disclosure altijd een beetje vreemd om de één of andere reden in de Barn, zeker omdat ze al eens na Macca de main hadden afgesloten. Toegegeven, het gros van het volk had het na Macca toen al afgebold (en speelden dus niet echt voor de hoeveelheid publiek die ze verdienden), dus misschien was het ook niet echt de meest slimme zet? Anderzijds was die dag zo bomvol geprogrammeerd dat er niet echt een andere mogelijkheid meer was. Sub had eigenlijk ook maar vreemd geweest misschien ipv afsluiter. Ik noem nu maar een naam op zich hè. Sowieso zijn de hoogjaren van de dance-act zo stillaan wel voorbij denk ik, zeker gezien de Barn zo'n upgrade heeft gekregen en je iets als Charlotte De Witte of The Chainsmokers gewoon prima daar kunt neerpoten tegenwoordig.