Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Ja, misschien wel. Nuja, 'op zich laten wachten' is natuurlijk relatief aangezien we nog een jaar moeten wachten. Maar waarom dan niet zoals Pinkpop de verkoop pas starten wanneer er een duidelijker beeld is op wat je mag verwachten van het festival. Het lijkt meer en meer regel dan uitzondering voor RW om gewoon kaarten voor lege festivaldagen in de verkoop te steken...

Los van die zondag: heel vreemd dat ze Gorillaz nog niet gedeeld hebben, mochten die er staan op zaterdag. Ik bedoel: er moet toch een reden zijn om tweede en derde grootste naam van je dag te delen, maar je grootste nog niet. En dat op het moment waarop die band wel zelf met data komt rondom RW.
Matt je met het zo bekijken, vorig jaar waren ze te snel met Gorillaz. Maar een ezel stoot zich geen 2 keer aan de zelfde steen, nee nee. Nu wachten ze gewoon tot King Kendrick zich 3 maal bedacht heeft voor ze iets lossen. :sneaky:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Matt je met het zo bekijken, vorig jaar waren ze te snel met Gorillaz. Maar een ezel stoot zich geen 2 keer aan de zelfde steen, nee nee. Nu wachten ze gewoon tot King Kendrick zich 3 maal bedacht heeft voor ze iets lossen. :sneaky:
En anders hebben we altijd nog Editors achter de hand toch?
 
  • Haha
Waarderingen: jefferke

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
St Vincent kondigde vandaag een reeks Europese zaalshows aan voor juni. Geen Belgische datum, dus mogen we veronderstellen dat ze hier op een festival passeert.
 
  • Confetti
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Ik ben het even kwijt: zit er bij Werchter nou vaak een link tussen de artiesten die ze centraal zetten in hun social posts of niet? De laatste weken posts van Editors, Bazart en Muse. Natuurlijk acts die het gras daar plat lopen maar ook alle drie staan ze op de geruchten shortlist voor volgend jaar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.549
Ik ben het even kwijt: zit er bij Werchter nou vaak een link tussen de artiesten die ze centraal zetten in hun social posts of niet? De laatste weken posts van Editors, Bazart en Muse. Natuurlijk acts die het gras daar plat lopen maar ook alle drie staan ze op de geruchten shortlist voor volgend jaar.
Zou er niets achter zoeken. Muse kan trouwens toch sowieso niet (los van dat ze er de vorige keer nog stonden): op de zondag spelen zij een show in Frankrijk.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik ben het even kwijt: zit er bij Werchter nou vaak een link tussen de artiesten die ze centraal zetten in hun social posts of niet? De laatste weken posts van Editors, Bazart en Muse. Natuurlijk acts die het gras daar plat lopen maar ook alle drie staan ze op de geruchten shortlist voor volgend jaar.
De link lijkt me vooral dat het populaire artiesten zijn die veel likes opleveren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Eels op 7 en 8 april 2022 in de Benelux voor shows. Ik verwacht niet dat hij 2 maanden weer rondtourt hier. Daar lijkt een streep door te kunnen. Helaas.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Op zich zouden Editors en Bazart best kunnen volgens mij.
Editors is alweer van 2016 (toch?) en zijn wat mij betreft altijd een leuke aanvulling op een goede headliner.
Bazart kunnen ze natuurlijk altijd kwijt in 1 van de tenten.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Op zich zouden Editors en Bazart best kunnen volgens mij.
Editors is alweer van 2016 (toch?) en zijn wat mij betreft altijd een leuke aanvulling op een goede headliner.
Bazart kunnen ze natuurlijk altijd kwijt in 1 van de tenten.
De tent van de Floere Bloes is er ideaal voor.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Ik zeg ook niet dat ik naar ze zou gaan luisteren en kijken.
Maar dat ziet er nog gezellig uit ook daar bij Floere Boes!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.886
6.103
Op zich zouden Editors en Bazart best kunnen volgens mij.
Editors is alweer van 2016 (toch?) en zijn wat mij betreft altijd een leuke aanvulling op een goede headliner.
Bazart kunnen ze natuurlijk altijd kwijt in 1 van de tenten.
In 2017 (?) wel nog TW, ma bon.. Heeft iemand écht Editors de afgelopen 5 jaar gemist? Doubt.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Nee, dat ook weer niet. Maar als extraatje na twee leuke headliners, kan toch best?
Bijvoorbeeld Pixies / Pearl Jam / Editors of
Faith no More / Radiohead / Editors.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.886
6.103
Nah. Dan liever een toffe dance act of laat een headliner maar ect compleet in het donker de avond afsluiten.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.158
4.282
Maar niet iedere headliner wil dat. (Metallica bv)
Dus editors zou zo maar eens kunnen. Wat voor act zou jij liever hebben?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken