Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Da's toch een oud artikel?
I know, maar er is in de tussentijd niet veel gebeurd en ik wil een beetje Werchtervibes tijdens deze regenachtige dagen. :)


Trouwens wel jammer dat er niks, nada gepland staat qua TV/online uitzendingen rondom Rock Werchter dit weekend. Pinkpop had bijvoorbeeld een heel programma aan archiefdingen dat werd uitgezonden. Glastonbury heeft een heel themakanaal. Lowlands had vorig jaar een heel online archieffestival.

Werchter heeft zoveel materiaal en ze doen er geen zak mee, 2 jaar op rij. Beetje droevig.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
I know, maar er is in de tussentijd niet veel gebeurd en ik wil een beetje Werchtervibes tijdens deze regenachtige dagen. :)


Trouwens wel jammer dat er niks, nada gepland staat qua TV/online uitzendingen rondom Rock Werchter dit weekend. Pinkpop had bijvoorbeeld een heel programma aan archiefdingen dat werd uitgezonden. Glastonbury heeft een heel themakanaal. Lowlands had vorig jaar een heel online archieffestival.

Werchter heeft zoveel materiaal en ze doen er geen zak mee, 2 jaar op rij. Beetje droevig.
heel jammer inderdaad. Kunnen ze een prachtig programma mee vullen!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Soms moet je je gewoon overgeven aan de slechte optredens en doorbijten. Of doordrinken. Dat helpt ook.
Eerlijk gezegd was ik eerst naar Above & Beyond gegaan en kwam ik met een dopamine-rush van jewelste richting de mainstage waar m'n vriendengroep van toen bij Bastille stond. Ze vertelden me dat het eerste halfuur belabberd, saai en depressief was en de drie kwartier die ik toen nog heb meegepikt weinig vuurwerk hebben opgeleverd. Oh well, jeugdzondes. Ik had bij John Talabot moeten staan, of Amenra. Moet zeggen dat Linkin Park dat weekend wel nog heeft gered, want zowel alt-J als Bastille stelden gigantisch teleur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Stubru doet morgen een volledige themadag rond RW. Leek me een ideaal moment om namen te lossen, ware het niet dat Pukkelpop morgen ook al met (een deel van) de affiche komt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Stubru doet morgen een volledige themadag rond RW. Leek me een ideaal moment om namen te lossen, ware het niet dat Pukkelpop morgen ook al met (een deel van) de affiche komt.
Tussen de soep en de patatten, zal dat er wel worden tussen gegooid. Qua timing kon het nu wel weer niet slechter zitten natuurlijk. :LOL:
 

simonbolivar

Randprogramma
3 jul 2019
148
141
Damon Albarn komt november dit jaar weer met een solo album. Iets voor in de Barn, net zoals de setting op Glastonbury dit jaar? Best intieme show. (Maar dan met publiek ;))
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Eerlijk gezegd was ik eerst naar Above & Beyond gegaan en kwam ik met een dopamine-rush van jewelste richting de mainstage waar m'n vriendengroep van toen bij Bastille stond. Ze vertelden me dat het eerste halfuur belabberd, saai en depressief was en de drie kwartier die ik toen nog heb meegepikt weinig vuurwerk hebben opgeleverd. Oh well, jeugdzondes. Ik had bij John Talabot moeten staan, of Amenra. Moet zeggen dat Linkin Park dat weekend wel nog heeft gered, want zowel alt-J als Bastille stelden gigantisch teleur.
Vriendengroep van toen. Ik neem aan dat de breuk kwam na dit incident?
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Paddy, Rikkie en pigital

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Damon Albarn komt november dit jaar weer met een solo album. Iets voor in de Barn, net zoals de setting op Glastonbury dit jaar? Best intieme show. (Maar dan met publiek ;))
Er is een Gorrilaz-tour. Die zouden ook in 2021 op Werchter staan. Denk dus dat de kans op Gorillaz groter is dan Albarn Solo (al is die natuurlijk van harte welkom).
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Kan toch niet anders dat ze tijdens het RW-weekend morgen nog eens wat namen gaan droppen, toch?
Of morgen (traditionele vrijdag 16u) of zondag (traditionele aankondiging van de data voor volgend jaar), lijkt me zeker. Ze gaan die ticketverkoop niet tot het eind van de zomer laten doorlopen met slechts 4 namen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Of morgen (traditionele vrijdag 16u) of zondag (traditionele aankondiging van de data voor volgend jaar), lijkt me zeker. Ze gaan die ticketverkoop niet tot het eind van de zomer laten doorlopen met slechts 4 namen.
Misschien en dan gok ik op vrijdag, maar met nog een 1 jaar te gaan zou het ook best kunnen dat we pas na de zomer nieuwe namen krijgen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Wel tof, die Rock Werchterdag op Studio Brussel. Stijn Van de Voorde blijft natuurlijk ook een eindbaas!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Na Pukkelpop kan RW Gorillaz nu wel aankondigen lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Werchter Parklife is écht een aanrader. Organisatie is top, je hebt (bijna) het festivalgevoel gewoon weer terug! Balthazar heeft daar gister alvast aangetoond dat ze op festivals als Pinkpop en Werchter prima een hoge mainstage plek kunnen vullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken