Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
?

Awkward Cricket GIF
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Voor System Of A Down of RHCP? :LOL:
Voor Bastille - Imagine Dragons - Kings of Leon natuurlijk.
Of heersers Oscar met Wolf in the Barn.
Of wat gezegd van de grote klasse van Bazart in de KluB C die avond.
Gelukkig sluit Mama's Jasje de Slope af.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Moneytime vandaag? Indien niet kijk ik al naar 1 augustus, het einde van Parklife.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Zou vreemd zijn om op een zondag zonder tv-show of iets dergelijks namen te krijgen. Helaas.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ik denk dat we ook nog even geduld moeten hebben.
Volgens mij heeft Rock Werchter nooit het doel zo snel mogelijk uit te verkopen.
Daarnaast denk ik dat er al veel combitickets verkocht zijn door Pearl Jam en Metallica
en door de doorgeschoven tickets.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Nougatbollen. Het zal voor na de vakantie zijn, denk ik.
Ja dat denk ik ook. Uit kamp Werchter hoeven we in de vakantie niet opeens wat te verwachten. Enige (kleine) kans is het einde van Werchter Parklife zoals iemand anders al aangaf. En eerlijk gezegd heb ik er ook wel vrede mee. Ik heb wel zin in een klassieke Werchter aankondiging van maandenlang pakketjes op vrijdagmiddag. Was toch iets om altijd naar uit te kijken. Voorlopig zijn we toch allemaal even zoet met de augustus festivals die doorgaan, daarna de blik op 2022. Klinkt bijna als een normaal festivaljaar zo :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ja dat denk ik ook. Uit kamp Werchter hoeven we in de vakantie niet opeens wat te verwachten. Enige (kleine) kans is het einde van Werchter Parklife zoals iemand anders al aangaf. En eerlijk gezegd heb ik er ook wel vrede mee. Ik heb wel zin in een klassieke Werchter aankondiging van maandenlang pakketjes op vrijdagmiddag. Was toch iets om altijd naar uit te kijken. Voorlopig zijn we toch allemaal even zoet met de augustus festivals die doorgaan, daarna de blik op 2022. Klinkt bijna als een normaal festivaljaar zo :)
Is een persoonlijk dingetje, maar hoop dat ze nog een headliner delen waar waardoor ik gedurende die maanden ook kan dagdromen over Rock Werchter. ;-) Wat er nu staat is nog geen vetpot voor mij, maar goed we hebben nog maar 4 naampjes ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Lijkt vaak wel een dingetje te zijn bij Werchter die laatste headliner, niet? In 2019 duurde het ook een tijdje vooraleer die vrijdag The Strokes kreeg, in 2018 hebben we lang gewacht op Arctic Monkeys en The Killers, in 2016 kwamen ze in februari pas met Paul McCartney etc. etc.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Lijkt vaak wel een dingetje te zijn bij Werchter die laatste headliner, niet? In 2019 duurde het ook een tijdje vooraleer die vrijdag The Strokes kreeg, in 2018 hebben we lang gewacht op Arctic Monkeys en The Killers, in 2016 kwamen ze in februari pas met Paul McCartney etc. etc.
Laatste? Er komen er nog wel een aantal bij denk ik. De grootste headliner op zaterdag moeten we ook nog krijgen natuurlijk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Laatste? Er komen er nog wel een aantal bij denk ik. De grootste headliner op zaterdag moeten we ook nog krijgen natuurlijk.
Ik bedoelde eerder in dat er altijd wel een dag is die wat op zich laat wachten. Misschien is dat gewoon toeval.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik bedoelde eerder in dat er altijd wel een dag is die wat op zich laat wachten. Misschien is dat gewoon toeval.
Ja, misschien wel. Nuja, 'op zich laten wachten' is natuurlijk relatief aangezien we nog een jaar moeten wachten. Maar waarom dan niet zoals Pinkpop de verkoop pas starten wanneer er een duidelijker beeld is op wat je mag verwachten van het festival. Het lijkt meer en meer regel dan uitzondering voor RW om gewoon kaarten voor lege festivaldagen in de verkoop te steken...

Los van die zondag: heel vreemd dat ze Gorillaz nog niet gedeeld hebben, mochten die er staan op zaterdag. Ik bedoel: er moet toch een reden zijn om tweede en derde grootste naam van je dag te delen, maar je grootste nog niet. En dat op het moment waarop die band wel zelf met data komt rondom RW.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Ja, misschien wel. Nuja, 'op zich laten wachten' is natuurlijk relatief aangezien we nog een jaar moeten wachten. Maar waarom dan niet zoals Pinkpop de verkoop pas starten wanneer er een duidelijker beeld is op wat je mag verwachten van het festival..
Omdat ze dan drie maanden aan tijd aan ticketverkoop weggooien. Zondagtickets zullen uiteraard nog niet lopen maar denk dat met de namen die nu gedeeld zijn er al best wat weekend, donderdag en vrijdagtickets zijn verkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken