Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Volgende week, tijdens het RW-weekend (snif!), zal er in ieder geval geen Canvas uitzending zijn zoals vorig jaar. Toch jammer dat RW niks doet in dat weekend. Maar vooral: er is geen tv-moment om een reeks namen eruit te gooien.

Dan maar ‘gewoon’ online, neem ik aan?
Hier moeten we eigenlijk wel wat mee he. @Yannick deed het vorig jaar perfect (nogmaals Chapeau). Maar de eerlijk gebied me te zeggen dat ik al wel wat te doen heb daar weekend ?

Help me eens daaraan te herinneren...

Was best fijn, vooral 's avonds wel wat volk om te genieten van wat optredens.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave

was idd best fijn. Kom op Yannick, je weet wat je te doen staat. ;)

Oh, ja. Ben je het weer van plan?

Gisteren kwam Racing in the Street weer voorbij tijdens het sporten. Wat een nummer. Tegelijkertijd dacht ik ook. Die zondag van Werchter. Een groot gat waar we een grote act vermoeden. MCcartney die TW Classic 2 waarschijnlijk headlined. Waar moet Bruce komen te staan? Herman had het over champions league in 2022. PJ en Metallica is dan een leuk begin maar Bruce maakt dit af. Verklaard voor mij wel waarom de kaartverkoop al gestart is. Zorgen dat de Werchter fans hun kaart hebben voordat de Bruce fans de rest weg kopen. *dream mode off*

Gisteren kwam Racing in the Street weer voorbij tijdens het sporten. Wat een nummer. Tegelijkertijd dacht ik ook. Die zondag van Werchter. Een groot gat waar we een grote act vermoeden. MCcartney die TW Classic 2 waarschijnlijk headlined. Waar moet Bruce komen te staan? Herman had het over champions league in 2022. PJ en Metallica is dan een leuk begin maar Bruce maakt dit af. Verklaard voor mij wel waarom de kaartverkoop al gestart is. Zorgen dat de Werchter fans hun kaart hebben voordat de Bruce fans de rest weg kopen. *dream mode off*
Wie is "we" in dat vermoeden of komt dat uit je droom? :LOL: Denk dat het helemaal nog niet zo zeker is dat McCartney überhaupt die tournee nog gaat inhalen en van waar komt die CL-quote? :p

Denk dat er nooit echt in die mate een bepaalde verkoopstrategie aan de hand is bij Werchter, hadden we het gisteren ook al over met Coldplay. Vandaag wel weer vrijdag.. Door de verkoop nu al te starten en al met namen te komen creëer je vind ik wel een lange periode die je moet zien te overbruggen tot het festival. Het is nu nog een dik jaar tot RW plaatsvindt, had men zoals in 2019 begonnen in oktober is dat veel kleiner maar nu.. Maakt het speculeren en wachten nog moeilijker ondervind ik haha.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
...Zorgen dat de Werchter fans hun kaart hebben voordat de Bruce fans de rest weg kopen. *dream mode off*...

Bruce zou leuk zijn, maar Werchter fans hebben hun tickets in 2019/2020/2021 al gekocht. Weet niet hoeveel tickets nog beschikbaar zijn, maar het zou natuurlijk wel kunnen dat RW de verkoop wat wil spreiden. Daarnaast duurt het nog ruim een jaar. Normaal worden de eerste namen pas in oktober aangekondigd. Het zou mij niet verbazen als in september er pas weer aankondigingen komen.

Bruce zou leuk zijn, maar Werchter fans hebben hun tickets in 2019/2020/2021 al gekocht. Weet niet hoeveel tickets nog beschikbaar zijn, maar het zou natuurlijk wel kunnen dat RW de verkoop wat wil spreiden. Daarnaast duurt het nog ruim een jaar. Normaal worden de eerste namen pas in oktober aangekondigd. Het zou mij niet verbazen als in september er pas weer aankondigingen komen.
Dat zou inderdaad kunnen, RHCP werd pas in September 2020 aangekondigd. Als ik met niet vergis was PJ toen een van de weinige bevestigde namen Ik vind het wachten niet zo erg, zolang ze maar niet wachten tot twee maanden voor het festival (Looking at you: Pukkelpop).

Dat zou inderdaad kunnen, RHCP werd pas in September 2020 aangekondigd. Als ik met niet vergis was PJ toen een van de weinige bevestigde namen Ik vind het wachten niet zo erg, zolang ze maar niet wachten tot twee maanden voor het festival (Looking at you: Pukkelpop).
PJ, Gorillaz, TOP en een twintigtal andere namen.

Ik kon via google niet zo snel terugvinden wat op dat moment al bevestigd was. Ik zag alleen RHCP, PJ en een zelfbevestiging van Yungblood.
Dan heb ik het inderdaad mis.
Klopt, we kregen op, wat normaal RW zondag was, toen in een live show van op de zomerbar 21 namen voor 2021.
Kom maar op met die 22 stuks volgende week (of 18 we hebben er al 4, daar ben ik niet kieskeurig in)

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Klopt, we kregen op, wat normaal RW zondag was, toen in een live show van op de zomerbar 21 namen voor 2021.
Kom maar op met die 22 stuks volgende week (of 18 we hebben er al 4, daar ben ik niet kieskeurig in)
Ik verwacht zeker ook iets volgend weekend/week. Hoeven er van mij geen 20 zijn, 5 tot 10 ook prima. Dan najaar weer dw pakketjes. Houdt de spanning er tenminste een beetje in.

Alt-J, St. Vincent en Two Door Cinema Club naar NOS Alive. Denk dat we die laatste twee met een dikke stift kunnen noteren voor RW. Zou mooi zijn als ze eindelijk St. Vincent te pakken zouden kunnen krijgen. Met haar 'Masseduction'-tournee was dat niet gelukt.

Two Door Cinema Club is inderdaad een favoriet van de organisatie lijkt het. St. Vincent en alt-J zouden ook fijne boekingen zijn. Die laatste kan de barn headlinen.

Is Two Door Cinema Club weer relevant ja? Dacht dat die als een nachtkaars aan het uitgaan waren, zoals de Kaiser Chiefs. Kan natuurlijk wat gemist hebben ?

• Haha
Waarderingen: DennisvdBr
Two Door Cinema Club is inderdaad een favoriet van de organisatie lijkt het. St. Vincent en alt-J zouden ook fijne boekingen zijn. Die laatste kan de barn headlinen.
Maar die stonden er nog op de jongste RW-editie in 2019. Lijkt me niet het soort bandje dat ze zo snel zullen laten terugkomen. Kan je net als een White Lies op echt elk festival kwijt.

Is Two Door Cinema Club weer relevant ja? Dacht dat die als een nachtkaars aan het uitgaan waren, zoals de Kaiser Chiefs. Kan natuurlijk wat gemist hebben ?
Je weet toch dat soort consoorten elk jaar weer op de affiche opduiken. Weldra zie je Jake Bugg, Miles Kane, The Kooks of White Lies weer uit het niets opduiken.

Users who are viewing this thread