Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.679
2.329
Is het live echt zo slecht? Vind het op plaat echt leuke muziek.
Voor de fans is het best wel een leuke show hoor. Vond er zelf enkele jaren geleden niets aan, en ben toen ook vlug naar Lorde gegaan, maar mijn vrienden, die grote fan waren/zijn, vonden het wel erg leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Greta van Fleet kan voor Pinkpop wel met potlood worden opgeschreven.

Staan een week eerder in Denemarken:

Zag dit bericht op het Pinkpop forum. Ik doe een verzoekje: Pet Shop Boys in de Marque! De grootte kan ik niet echt inschatten, geen headliner daar. Maar in de vroege avond? Lijkt me erg gaaf.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Is het live echt zo slecht? Vind het op plaat echt leuke muziek.
Ik heb ze nu een keer of drie live gezien. De nummers van het eerste album zijn gewoon goed te behappen, het zal niet het hoogtepunt van je festival worden maar absoluut niet je dieptepunt.

Nummers als Believer, Thunder en Natural vind ik op de plaat al helemaal niets. Ik heb daar echt het gevoel dat ze het gebrek aan creativiteit proberen te maskeren met een enorme portie bombasme (is volgens mij eigenlijk helemaal geen woord).

Er is maar één manier om erachter te komen of de muziek je live bevalt en dat is een concertje meepikken.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Zag dit bericht op het Pinkpop forum. Ik doe een verzoekje: Pet Shop Boys in de Marque! De grootte kan ik niet echt inschatten, geen headliner daar. Maar in de vroege avond? Lijkt me erg gaaf.
Geef Greta van Fleet maar een nieuwe kans op een betere spot. Een na laatste act in de Barn alsjeblieft. Hebben nu twee albums op zak, moet kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.004
Imagine Dragons hoop ik toch echt niet als headliner maar ik vrees er wel voor. Een vorige passage wilde ik ze een serieuze kans geven. Ik vond het echter zo verschrikkelijk vals dat ik nog voor het tweede nummer wegrende naar het gras zover mogelijk van de main stage vandaan om te rusten van de ellende die ik nou weer had meegemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: werchter12

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Geef Greta van Fleet maar een nieuwe kans op een betere spot. Een na laatste act in de Barn alsjeblieft. Hebben nu twee albums op zak, moet kunnen.
In een tent komen ze beter tot hun recht. Kan best een leuke show worden. Het is allemaal zeer kitsch en ja ze lenen de sound van Led Zeppelin, maar instrumentaal gezien zijn ze wel sterk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Nummers als Believer, Thunder en Natural vind ik op de plaat al helemaal niets. Ik heb daar echt het gevoel dat ze het gebrek aan creativiteit proberen te maskeren met een enorme portie bombasme (is volgens mij eigenlijk helemaal geen woord).
Die indruk kreeg ik eigenlijk ook toen ik hen zag op NOS Alive in 2017. Schreeuwerig, luid, bombastisch maar de songs kwamen niet echt goed over imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken