Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
711
633
Ik denk niet dat Werchter zich al te druk maakt om te veel tickets verkopen.

Denk ook niet dat ze als enig festival Coldplay bekend mogen maken mochten ze die geboekt hebben. Die maken in één keer hun hele speellijst bekend denk ik zo.
Ja, maar als mensen combi's gaan kopen voor slechts 1 dag te komen voor 1 band, dan heb je dat natuurlijk wel.

Wat ik bedoel is: wat als RW nu net voor die aankondiging van Coldplay gewoon al tickets de deur uit wil jagen om niet in het probleem te komen dat er overheen de dagen, te veel mensen enkel en alleenvoor Coldplay komen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
310
Als je een paar jaar geleden bij het optreden van David Byrne was in de Barn,
dan is een reünie niet per se nodig.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Al zou 60% van dit affiche er staan dan is me dat m’n combi ticket dubbel en dwars waard!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Ik heb me eens geamuseerd en op basis van Primavera, Mad Cool, vorige uitgestelde RW's en ook een beetje Hellfest en natuurlijk ook nog persoonlijke hoop hier en daar. Er zal waarschijnlijk nog veel te veel grotere namen bevatten. Achja dromen mag!
Bekijk bijlage 382
Denk dat het er zo wel ongeveer uit kan gaan zien. Zie eigenlijk niks dat echt niet kan. Zie alleen geen Liam Gallagher, denk dat die sowieso terugkomt.
Verder heerlijk affiche waar ik me prima zou vermaken een weekend.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.293
Ik heb me eens geamuseerd en op basis van Primavera, Mad Cool, vorige uitgestelde RW's en ook een beetje Hellfest en natuurlijk ook nog persoonlijke hoop hier en daar. Er zal waarschijnlijk nog veel te veel grotere namen bevatten. Achja dromen mag!
Paar namen die volgens mij wat te laag staan (oa. Kings of Convenience, Wilco, Jamie XX, The Streets, BCNR, Phoebe Bridgers, Jorja Smith) of te hoog (St. Vincent, Amenra, Beabadoobee) maar overall zeer knap gemaakt. Denk dat ik hier wel een combi voor zou gaan halen. :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Ondanks wat dingen die te groot zijn of juist te klein, goeie poging ja. The National in de Barn tijdens Gorillaz is wel heiligschennis hoor haha.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Ondanks wat dingen die te groot zijn of juist te klein, goeie poging ja. The National in de Barn tijdens Gorillaz is wel heiligschennis hoor haha.
Ik zou het heerlijk vinden juist! Gorillaz overtuigde mij vorige keer niet en Werchter afsluiten met een show van 1,5 uur in de Barn, man. Beter kan niet toch?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.532
4.412
Ik zou het heerlijk vinden juist! Gorillaz overtuigde mij vorige keer niet en Werchter afsluiten met een show van 1,5 uur in de Barn, man. Beter kan niet toch?
Ja dat was idd vooral om deze reden
Paar namen die volgens mij wat te laag staan (oa. Kings of Convenience, Wilco, Jamie XX, The Streets, BCNR, Phoebe Bridgers, Jorja Smith) of te hoog (St. Vincent, Amenra, Beabadoobee) maar overall zeer knap gemaakt. Denk dat ik hier wel een combi voor zou gaan halen. :)
Wilco zou 2020 op die plek staan toch? En de rest is dankzij corona mogelijk ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Jamie xx is gewoon Barnheadliner/afsluiter hoor btw. The Jesus & Mary Chain is zo'n typische Rock Zottegem act hè.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken