Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik zou het heerlijk vinden juist! Gorillaz overtuigde mij vorige keer niet en Werchter afsluiten met een show van 1,5 uur in de Barn, man. Beter kan niet toch?
Ik denk dat de National ook veel beter tot zijn recht komt in The Barn. Op pukkelpop was het twee keer heel sterk in de Marque, daar maakten ze een stuk meer indruk dan op de One op BKS. Hetzelfde heb ik bij Alt-J.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Ik denk dat de National ook veel beter tot zijn recht komt in The Barn. Op pukkelpop was het twee keer heel sterk in de Marque, daar maakten ze een stuk meer indruk dan op de One op BKS. Hetzelfde heb ik bij Alt-J.
Ja ik zou het echt fantastisch vinden. Laatste keer dat ik hen zag was mainstage Pukkelpop best wat jaartjes terug. In de Barn is de droomlocatie voor een indrukwekkende show van hun. Ik blijf doorduimen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Ik denk dat de National ook veel beter tot zijn recht komt in The Barn. Op pukkelpop was het twee keer heel sterk in de Marque, daar maakten ze een stuk meer indruk dan op de One op BKS. Hetzelfde heb ik bij Alt-J.
Dat van Pukkelpop kan ik geloven, ik kijk die set vaak terug haha. Maar ook die van op BKS, waarvan ik toch een aantal mensen (fans) heb horen zeggen dat net die ONE set weel indrukwekkend was. Was er in beide gevallen niet bij, dus het is van horen zeggen.

Maar eens hoor: zet die in de Barn en je hebt bij voorbaat een show om in te kaderen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Het zou er zo toch ook eens van mogen komen hè na al die jaren, plus ze staan de 18e op Rock In Lisboa.. Dus ze zijn op zich wel in de buurt.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Dat van Pukkelpop kan ik geloven, ik kijk die set vaak terug haha. Maar ook die van op BKS, waarvan ik toch een aantal mensen (fans) heb horen zeggen dat net die ONE set weel indrukwekkend was. Was er in beide gevallen niet bij, dus het is van horen zeggen.

Maar eens hoor: zet die in de Barn en je hebt bij voorbaat een show om in te kaderen.
Die tweede show neem ik aan (waar de setlist gekozen mocht worden). Conversation 16, England en Carin.... waren echt wel prachtig. Dat ander concert met o.a. don't swallow the cap en veel van het Album Am I easy to find was ook erg goed, maar staat volgens mij niet online.

The National op de ONE is volgens mij ook geheel online te vinden. Het was trouwens ook gewoon een goed optreden maar het heeft gewoon minder indruk op me gemaakt.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.460
2.943
Ik heb voor het eerst eens een 'safety ticket' aangeschaft. De vier acts die er nu staan wil ik alle erg graag zien. Als de rest me ook enigszins bevalt ga ik wel een weekend. Hoewel het dan wel een vijfdaagse wordt met als afsluiter Rammstein in Nimma. Voor mij ligt de grens op ca. 3 bands die ik wil zien per dag wat de doorslag gaat geven of ik effectief ga.

Ik ben ook echt benieuwd naar de reden van het wegvallen van Thom Yorke en de verplaatsing van de gitaardag naar de vrijdag. Een mens die niet droomt leeft niet, dus ik zet in op Radiohead als afsluiter van het festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en mattman

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik ben ook echt benieuwd naar de reden van het wegvallen van Thom Yorke en de verplaatsing van de gitaardag naar de vrijdag. Een mens die niet droomt leeft niet, dus ik zet in op Radiohead als afsluiter van het festival.

Blijkbaar was Metallica al een eeuwigheid geleden geboekt voor de vrijdag van RW 2021 en hebben die hun tour één op één gekopieerd naar '22. Gooi daar de afzegging van SOAD bij, en ineens staan de gitaren op vrijdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Het liefste op de spot voor de Zondag-afsluiter. Altijd fijn als je op dag 4 nog een Powernap kan doen!

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik me best kan vermaken met de 'oude' nummers.
Ja eens hoor. Ik heb er geen probleem mee. De oude nummers zijn prima, de nieuwe wat commercieel. Zelfde heb ik ook met The Killers bijvoorbeeld. Qua nieuwe headliners een prima naam, maar niet als headliner graag?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken