Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Mocht het er deze zomer nog hebben ingezeten, zou het nu wel lijken als dansen op het graf van uw eigen familie ? . Wordt niks voor September ten vroegste lijkt me.
Zijn allemaal erg actief bezig met Parklife, wat veel meer werk met zich meebrengt dan vorig jaar. Ook Herman is meer betrokken. Dus ze zijn niet echt bezig met zien wat ze kunnen aankondigen voor volgend jaar, ik verwacht dit wel op het einde met de slotshow, want die gaat er zijn.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
En nu quoten ze Stromae... Dat zou wel een hint mogen zijn.
Deze vind ik nu wel zeer vingerwijzend naar een optreden met die verwijzingen naar Rendez-vous. Je weet dus maar nooit met die vorige quotes!

Maar euh op welke dagen gaan ze die allemaal nog proppen?
Kings of Leon, Pearl Jam - Metallica - 21P, Muse - Editors, Stromae?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Deze vind ik nu wel zeer vingerwijzend naar een optreden met die verwijzingen naar Rendez-vous. Je weet dus maar nooit met die vorige quotes!

Maar euh op welke dagen gaan ze die allemaal nog proppen?
Kings of Leon, Pearl Jam - Metallica - 21P, Muse - Editors, Stromae?
KoL, Editors en Muse mogen thuisblijven maar een Stromae, als die tourt, MOET er staan.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Deze vind ik nu wel zeer vingerwijzend naar een optreden met die verwijzingen naar Rendez-vous. Je weet dus maar nooit met die vorige quotes!

Maar euh op welke dagen gaan ze die allemaal nog proppen?
Kings of Leon, Pearl Jam - Metallica - 21P, Muse - Editors, Stromae?
Classic, Boutique
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Zondag om 20:55 een Werchter Parklife recap/special op Canvas.

Misschien weer het moment voor een namendrop?
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zou kunnen dat dat misschien nu ook het geval is. Ze verkochten het alleszins toch als iets speciaals, al zet ik er nu niet meteen m'n geld op ofzo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
The Strokes naar NOS Alive! Die zijn dus toch weer in de buurt. Heerlijk. 3 dagen na RW.

(Ook Modest Mouse, Moses Sumney, Glass Animals, Fontaines D.C. mogen allen door naar RW)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Moet zeggen dat NOS Alive naast The Strokes als headliner ook nog eens een mooie undercard aan het samenstellen is.

St Vincent, Phoebe Bridgers, Modest Mouse, Moses Sumney, Parcels, Fontaines D.C., Caribou, Parcels,... Allen door naar RW gaarne.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Zit nog eens naar de lineup van 2018 te kijken. Wat een jaar was dat eigenlijk hé.

Zo'n hemelse lineup gaan ze niet snel meer hebben vrees ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken