Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
Hoe schandalig leeg bij Jehnny Beth, die geeft stilaan de show van het festival. Op stream dan. Barbaren.

edit, even serieus daar staan 4 rijen?
Ja sorry, de afstand wc's rechts van Main naar Slope en terug was me even teveel op dag 4.

Amuseer me nu wel bij Peppers.
 

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Ik was in het begin echt positief verrast. Nu heb ik iets van wanneer komt er eens gang in de set. Lange stiltes en lang jammen. Nieuwe nummers doen hier ook weinig
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.995
3.678
Ik lees ook dat het tegenvalt van vrienden die er nu zijn. Erg tam? Toch zonde..
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Ik vond de peppers redelijk goed. Iets te lang pauzes tussen de nummers door, wat nummers die ik niks vond en ik houd niet zo van die jams. Maar het verschil frusciante en klinghoffer is groot. Niet alleen qua gitaarspel, maar ook qua tweede stem. Kiedes was goed bij stem. Ik heb me zeker wel vermaakt.

Nu slapen en morgen terug (via Duitsland als ik de berichten zo lees) naar het mooie Twente. Douchen en een verslagje schrijven :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en simonbolivar

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
481
1.511
Ik veronderstel dat het optreden van de Peppers erg laag in de energie moet hebben gezeten dat men tijdens het optreden al de meningen online komt verkondigen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.139
1.162
The Killers EN JEHNNY BETH maakten de avond voor ons! Jehnny Beth, zo intens! En The Killers, eindelijk goed! Heersers van het terrein

RHCP, mja, OK.
 

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Toch nog een mooi einde bij de peppers. Had under the bridge niet meer verwacht. Waarom speelt frusciante alle solo's slechter dan het origineel trouwens
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Peppers waren best prima eigenlijk! Beter dan de vorige keer op RW. Inderdaad beetje inkakken in het midden maar al met al een goede headlineshow. Anthony was verrassend goed bij stem wat al een heel verzchil maakt
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en simonbolivar

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.141
1.567
En he de Peppers. In het begin had ik echt het gevoel iets episch te krijgen. Dit zijn jeugdhelden en wat speelden ze strak met een Kiedis die naar zijn normen echt erg goed stond te zingen. Alleen dat middenluik he. De nummers van de nieuwe plaat zijn degelijk, maar de Peppers hebben een Otherside, Suck my Kiss, Breaking the girl, Soul to Squeeze, Scar Tissue en zo veel meer die stukken meer dan degelijk zijn.

Maar goed, de band bleef ten alle tijde goed spelen, Kiedis bleef sterk en we kregen in de staart nog een ijzersterk Under the bridge wat tegenwoordig echt geen evidentie is bij de Peppers. Ook gewoon het feit dat Flea en Frusciante ontzettend goed hun instrumenten beheersen (ja, dan mag je al eens jammen) en dat die tweede stem van John gewoon de vocals zo veel beter maken...

En okay, we mogen Chad Smith ook niet voor granted nemen.

Niet de beste headliner van het weekend op die main, maar ze komen toch sterk in de buurt. Het was alle spanning de voorbije dagen wel waard.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Dit hele draadje afgelopen weekend vanop een afstandje gevolgd. Af en toe wat meegekregen op StuBru of de stream van RW. Maar nu ben ik wel benieuwd wat er écht het optreden van het weekend was, want ik las hier om de X-aantal berichten "Dit is veruit het optreden van het weekend" om dan niet veel later hetzelfde te lezen over een andere band :oops:

(PS, ben ik de enige die me wat erger aan de over-de-top media-aandacht die RW krijgt? Om dan nog maar te zwijgen over die nietszeggende recensies?)
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken