Dag 2:
Begin van de dag een stukje sum 4, wat gelijk het een en ander duidelijk maakte: het publiek had er zin in vandaag!
Daarna door naar stikstof. Niet mijn muziek, maar wel een heerlijke feestje! The barn moest kapot in de tweede helft van het optreden.
Kleine stukje Miles Kane meegepikt met vermakelijke hitjes. Daarna van redelijk verre afstand Idles mogen ervaren. Wat een bazen! Wat een heerlijke herrie!
Na Idles door richting Inhaler. Tsjaa, prima bandje, maar live niet echt spannend. Mist toch een beetje een grote hit.
Na inhaler door gegaan naar het hoogtepunt van de dag: girl in red! Niet met heel veel verwachtingen de tent binnen gestapt, maar wat was dat goed! Ga dat zien als je nog ergens (down the rabbit hole gangers?) de kans krijgt.
Na girl in red naar Lewis capaldi met wat eten. Korte samenvatting: hits en wat een heerlijke droogkloot!
Na Lewis Capaldi nog een klein stukje parcels meegepakt. En daarna door naar Alt-J in de barn.
Hier eerder al gezegd: dat mag nooit meer op de mainstage. Wat was dit goed in te tent, in tegenstelling tot de laatste keer dat ik ze zag als 'voorprogramma' voor de foto fighters.
Na Alt-J even tot rust gekomen.
Daarna het begin van Metallica gelaten voor wat het was en naar Moderat gegaan. Moderat was leuk en vermakelijk, al was anderhalf uur wel wat lang. Daarom nog voor het einde de tent uit en vanaf nothing else matters nog Metallica mee gepikt. Niet mijn ding, maar het is toch een flink showtje met alle visuals, vuurwerk en alles!
Nagepilst voor de tent, kom maar door met dag 3!