Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Ik lees trouwens deze 0-sterren recensie op Humo.
Iemand die bij Waterparks was en zijn/haar ervaring wil delen?

Voor hun set op Rock Werchter moeten ze Waterparks naar een Russische goelag sturen​


Een skateboard. Een totempaal. Een Peavey-basversterker. Een friteuse. Een tuimeldakvenster. Vijftien zonnepanelen. Een setje multimedialuidsprekers met subwoofer. Een kerkaltaar. Een zak siergrind. Twintig bouwemmers. Een hogedrukreiniger. Een betonmolen. Een container PFOS. Een inloopdouche.

Een breedbeeldtelevisie met ingebouwde chromecast. Een stoeltjeslift. Vijf dixies. De robots uit The Masked Singer. Een Belgisch witblauw. De kerktoren van Werchter. Piet Huysentruyt. Steenokkerzeel. Uw mama.

Dat en véél meer hadden wij liever tegen onze hersens geramd gekregen dan vijf minuten te moeten luisteren naar de show van Waterparks. En voor die rosgeverfde idioot die zich een frontman waande zouden we prompt de Russische goelags opnieuw in het leven roepen.

Vegan frappuccino’tje, iemand?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Kan best niet goed zijn, maar dit soort ‘recensies’ gaan toch veel te ver? Wat een debielen
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik lees trouwens deze 0-sterren recensie op Humo.
Iemand die bij Waterparks was en zijn/haar ervaring wil delen?

Voor hun set op Rock Werchter moeten ze Waterparks naar een Russische goelag sturen​


Een skateboard. Een totempaal. Een Peavey-basversterker. Een friteuse. Een tuimeldakvenster. Vijftien zonnepanelen. Een setje multimedialuidsprekers met subwoofer. Een kerkaltaar. Een zak siergrind. Twintig bouwemmers. Een hogedrukreiniger. Een betonmolen. Een container PFOS. Een inloopdouche.

Een breedbeeldtelevisie met ingebouwde chromecast. Een stoeltjeslift. Vijf dixies. De robots uit The Masked Singer. Een Belgisch witblauw. De kerktoren van Werchter. Piet Huysentruyt. Steenokkerzeel. Uw mama.

Dat en véél meer hadden wij liever tegen onze hersens geramd gekregen dan vijf minuten te moeten luisteren naar de show van Waterparks. En voor die rosgeverfde idioot die zich een frontman waande zouden we prompt de Russische goelags opnieuw in het leven roepen.

Vegan frappuccino’tje, iemand?
Dit is naar mijn mening niet meer serieus te nemen. De ene act betaalt zelfs wat aan Humo of aan een 3voor12 zodat ze een sterretje meekrijgen.

Ronnie Flex was op nummertje drie dacht ik bij de Pinkpop zaterdag in de top 5. Naja dan neem ik het al niet meer serieus.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.611
3.152
Zalige start wel met whiplash!

En zeer sympathiek van mannen - die zo gestreden hebben tegen gratis muziek - om ons, niet betalende mensjes, zomaar mee te laten genieten.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.958
3.625
Respect voor Bazart trouwens. Deftige show. Sowieso vind ik die Therryn wel een toffe gast.
 
  • Wow
Waarderingen: jefferke

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Hahaha, straks! Beetje geduld...
Hij lachte er gelukkig zelf wat mee op hellfest.
Ben nu aan het kijken op setlist.fm of ze iets gaan spelen van St. Anger.

Er zit één of andere gek de setlist van het optreden van nu in real-time up te daten.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Metallica, ze spelen goed. Heb ze op pinkpop live gezien. Maar vind het dan altijd jammer als de zanger bij ieder optreden de zelfde opmerkingen/vragen stelt, dan gaat het spontane er voor mij wel af.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp en nikita

Kharmas_kiss

Playlistbediener
31 jan 2022
27
28
Ik lees trouwens deze 0-sterren recensie op Humo.
Iemand die bij Waterparks was en zijn/haar ervaring wil delen?

Voor hun set op Rock Werchter moeten ze Waterparks naar een Russische goelag sturen​


Een skateboard. Een totempaal. Een Peavey-basversterker. Een friteuse. Een tuimeldakvenster. Vijftien zonnepanelen. Een setje multimedialuidsprekers met subwoofer. Een kerkaltaar. Een zak siergrind. Twintig bouwemmers. Een hogedrukreiniger. Een betonmolen. Een container PFOS. Een inloopdouche.

Een breedbeeldtelevisie met ingebouwde chromecast. Een stoeltjeslift. Vijf dixies. De robots uit The Masked Singer. Een Belgisch witblauw. De kerktoren van Werchter. Piet Huysentruyt. Steenokkerzeel. Uw mama.

Dat en véél meer hadden wij liever tegen onze hersens geramd gekregen dan vijf minuten te moeten luisteren naar de show van Waterparks. En voor die rosgeverfde idioot die zich een frontman waande zouden we prompt de Russische goelags opnieuw in het leven roepen.

Vegan frappuccino’tje, iemand?
Waaw, wie heeft er tegen die recensent zijn been gepist? Nu, wat ik er van gehoord heb, klonk al bij al niet zo slecht. Ja, je hoort dat dit op een publiek uit de jongere generaties gericht is, maar daar is niets verkeerd mee lijkt mij. Ben benieuwd hoe deze band gaat evolueren de komende jaren. En wat voor recensies bijvoorbeeld een Grandson zal krijgen.
 

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
Metallica, ze spelen goed. Heb ze op pinkpop live gezien. Maar vind het dan altijd jammer als de zanger bij ieder optreden de zelfde opmerkingen/vragen stelt, dan gaat het spontane er voor mij wel af.
Valt me sowieso op bij Amerikaanse groepen itt Europese en UK groepen.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Kan best niet goed zijn, maar dit soort ‘recensies’ gaan toch veel te ver? Wat een debielen
Ben normaal wel fan van over-the-top recensies van Humo, maar hier schrijven ze niet eens waarom het slecht was. Ik vind dat best teleurstellend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken