Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Lorde 8 juni naar AFAS Live in Nederland. Geen Belgische datum bij haar tour tot nu toe, schrijf maar op voor RW2022.
Ze doet ook niet echt grote zalen aan, dus Barn zou moeten lukken. Haar tour stopt voorlopig wel 23 juni, maar zie haar wel vervolgens Glastonbury, Opener, Roskilde en Werchter. (Denemarken en Polen evenmin een concert voorlopig).

Liever geen Boutique voor haar!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.417
3.389
Hoop het, zou een mooi alternatief zijn tijdens PJ, Metallica. Al zou ik haar ook wel graag zelf zien op die zondag voor een combi als Imagine Dragons - RHCP.
Maar als ik haar mis, ook geen ramp. Ga haar toch sowieso al checken op Primavera Sound.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.719
2.386
Zou het een erg mooie naam vinden voor in de Barn, maar zie RW haar eerlijk gezegd ook weleens op een Boutique plaatsen in combi/sub met Dua Lipa of Taylor ofzo..
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.248
10.720
Lorde zou ik zeer toejuichen! Hoop alleen dat ze haar niet in de Barn wegstoppen tijdens PJ of Metallica. Overlap mrt FNM of TOP zou ik nog wel overleven.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
717
649
Guns n Roses is nog vrij op zondag 3 juli, maar spelen de 2 avonden er voor in Londen en dinsdags weer in Glasgow. Denk niet dat die ouwe reuzen dat trekken...
Here We Go Again GIF by memecandy
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
300
172
Ik twijfel heel erg of ik dadelijk voor dagtickets moet gaan of voor combitickets. Ik wil sowieso naar de Metallica dag maar twijfel over of ik 4 dagen wil gaan omdat er nog zo weinig namen bekend zijn gemaakt. Voor de zekerheid beide nu kopen en dan of de dagtickets of de combitickets doorverkopen is ook nog een optie. Verwachten jullie dat het haalbaar is de combitickets voor de aankoopprijs door te verkopen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken