Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
Ik denk dat dit gewoon Royal Blood zal worden. Denk niet dat Werchter per se op zoek zal zijn naar die 100 % passende subheadliner voor Metallica.
Als een Pinkpop of Mad Cool een grote band als Twenty One Pilots voor Metallica kan krijgen, dan lijkt me een Royal Blood een beetje mager, niet?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Als een Pinkpop of Mad Cool een grote band als Twenty One Pilots voor Metallica kan krijgen, dan lijkt me een Royal Blood een beetje mager, niet?
Werchter ziet in Royal Blood echt wel een grote band denk ik. Misschien dat de schijnbaar zwakke verkoop van hun Lotto Arena nog iets verandert, maar ik denk het niet.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.448
8.052
Ik verwacht zelf dat Volbeat gewoon de sub zal zijn voor Metallica.
Volbeat zal in ieder geval op Werchter of Graspop eindigen, en de enige dag dat Graspop nog een headliner nodig heeft staat Volbeat al op Hellfest. Dus ik verwacht dat die gewoon terugkeren naar Werchter. En wat is een betere spot voor deze band als sub voor Metallica.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Beetje raar dat je hen eerst volmondig zou willen laten headlinen en hen nu gaat degraderen om voor Metallica te spelen. Denk dat je ze inderdaad owv Hellfest kunt afschrijven voor GMM.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.448
8.052
Oorspronkelijk was het idee dat ze sub zouden zijn voor SOAD natuurlijk in 2020.
Toen waren ze aangekondigd als vervanger van Iron Maiden omdat die niet meer naar Graspop zou komen. Nu staat Iron Maiden weer op dezelfde plek als in 2020 dus ik denk niet dat het zo'n gek idee zou zijn dat Volbeat terug gaat naar Werchter maar dan als sub voor metalica in plaats van voor SOAD.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.750
4.820
Iets als gojira - rise against - volbeat - metallica zou wel mogelijk kunnen zijn. Ik ga in ieder geval de site van RW om 16u refreshen vandaag en hopen dat ze uitpakken met die zondagheadliner. Met uitpakken bedoel ik natuurlijk niet ID of The Killers ofzo ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Lol, even System Of A Down compleet vergeten. Volbeat zou dan idd wel een mogelijkheid kunnen zijn, hoewel ik de kans dat Royal Blood er staat evenwel zeer hoog in. Die tweede zou in principe ook op zondag kunnen staan al is het daar nog gissen wie daar gaat headlinen natuurlijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
Iets als gojira - rise against - volbeat - metallica zou wel mogelijk kunnen zijn. Ik ga in ieder geval de site van RW om 16u refreshen vandaag en hopen dat ze uitpakken met die zondagheadliner. Met uitpakken bedoel ik natuurlijk niet ID of The Killers ofzo ;)
Een beetje zoals de zondagmain van 2020 dan.

Hopen dat ze die dag een al even geweldige Barn lineup hebben als alternatief. Het rijtje Joep Beving - Big Thief - Kacey Musgraves - Richard Hawley - Michael Kiwanuka - Thom Yorke was er eentje waarin ik met veel plezier een dagje in bleef kamperen.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Rag 'n Bone Man eind maart in Vorst. Hopelijk kunnen we hem op deze manier afschrijven voor Werchter. Toch één van de meest belabberde namen zo hoog op de affiche van 2020.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.438
11.366
Rag 'n Bone Man eind maart in Vorst. Hopelijk kunnen we hem op deze manier afschrijven voor Werchter. Toch één van de meest belabberde namen zo hoog op de affiche van 2020.
Ben bang voor jou dat het ene weinig te maken heeft met het ander. Je ziet vaker tours in de winter/voorjaar en daarna een festivaltour.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
Werchter ziet in Royal Blood echt wel een grote band denk ik. Misschien dat de schijnbaar zwakke verkoop van hun Lotto Arena nog iets verandert, maar ik denk het niet.
Nuja, als die er al staan zullen ze toch even moeten wachten totdat die zaal ooit uitverkocht geraakt vooraleer ze gedeeld kunnen worden. En dat zal nog wel even duren denk ik zo, als het al gebeurt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Rise Against zie ik ook echt niet als subheadliner op RW staan. Volgens mij doen ze dat zelfs niet op Graspop. Eerder dagvulling, als ze er al staan.

Vorige keer speelden ze om 18:25-19:25 uur. Na Royal Blood en voor FATM. Rond die positie verwacht ik ze wel weer terug, maar dat hangt er ook van af of Metallica de dagafsluiter is, of dat er nog iets naspeelt.
Sub zou nog best kunnen. The Offspring was sub voor Rammstein en daar speelde niks meer na.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Oorspronkelijk was het idee dat ze sub zouden zijn voor SOAD natuurlijk in 2020.
Toen waren ze aangekondigd als vervanger van Iron Maiden omdat die niet meer naar Graspop zou komen. Nu staat Iron Maiden weer op dezelfde plek als in 2020 dus ik denk niet dat het zo'n gek idee zou zijn dat Volbeat terug gaat naar Werchter maar dan als sub voor metalica in plaats van voor SOAD.
Als coheadliner en niet als sub.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Heb de hype rond de man nooit echt begrepen tbh. Heeft een handvol singles, maar voor de rest.. Sja.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
HAIM mag op basis van dat fijne derde album voor mijn part wel een plekje hoger staan net voor Pixies.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken