Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.738
2.420
Prima namen voor Werchter (en ook logische aangezien ze er vorig en dit jaar eigenlijk al gingen staan), maar voor mij voorlopig een 0/4. Hopen dat er nog een of twee mooie headliners bijkomen en er genoeg namen in de undercard zitten die ik wil zien. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
Nuja, hier stond voor 2021 nog Gorillaz boven. Het feit dat Gorillaz er niet bij zit nu, maar die band deze weer wel wat data rond RW deelde (in Duitsland) doet me hopen/vermoeden: gewoon het oorspronkelijke rijtje headliners recupereren?

Dus Faith No More > Twenty One Pilots > Kendrick Lamar

Please.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Festileaksganger

Playlistbediener
6 mei 2021
6
6
The word is out! Twenty One Pilots was normaal gezien de naam die vrijdag 21 mei aangekondigd ging worden, op de dag van hun albumrelease. Voor mij nog steeds onduidelijk waarom die aankondiging toen niet doorging.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.170
Mooie en logische namen! Naar mijn gevoel wordt het gewoon FNM > TOP > Gorillaz, daarvoor overweeg ik toch al minstens een dagticket.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Nuja, hier stond voor 2021 nog Gorillaz boven. Het feit dat Gorillaz er niet bij zit nu, maar die band deze weer wel wat data rond RW deelde (in Duitsland) doet me hopen/vermoeden: gewoon het oorspronkelijke rijtje headliners recupereren?

Dus Faith No More > Twenty One Pilots > Kendrick Lamar

Please.
Ze zitten er nog niet bij? Ik weet niet hoor. Er is al zoveel heisa geweest rond de boeking van Lamar. Plots stond ie ook gewoon op Les Ardentes voor deze zomer. Dat er nieuw werk aan zit te komen, daar kunnen we misschien ergens wel van op aan maar de boeking zélf? Geen idee of dat uiteindelijk compleet is afgeketst of dat er nog een waterkans in zit. Gorillaz was namelijk wel geboekt als vervanger van de rapper voor '21.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
Mooie en logische namen! Naar mijn gevoel wordt het gewoon FNM > TOP > Gorillaz, daarvoor overweeg ik toch al minstens een dagticket.
Maar waarom Gorillaz niet delen voor de VVK? Is toch gewoon de grootste naam van dit drietal?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.438
11.366
Ben en blijf zelf wel erg nieuwsgierig naar de show van TOP, dus blij met deze boeking. Fnm doet mij wat minder en zie ik waarschijnlijk ook al op Graspop. Opvallend dat ze geen headliner genoemd worden waardoor de genoemde opties voor een naam erboven best realistisch lijken. Tot nu toe zeker tevreden!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Ben en blijf zelf wel erg nieuwsgierig naar de show van TOP, dus blij met deze boeking. Fnm doet mij wat minder en zie ik waarschijnlijk ook al op Graspop. Opvallend dat ze geen headliner genoemd worden waardoor de genoemde opties voor een naam erboven best realistisch lijken. Tot nu toe zeker tevreden!
Werchter noemt lang niet altijd of een act als headliner staat, dus dat hoeft niks te betekenen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Airbourne, bring me the horizon, Deftones...
Zal wel veel naar Graspop gaan inderdaad. Devin Townsend in the Barn zou wel geniaal zijn.
Gary Clark jr, Myles Kennedy, the Offspring, steel Panther, opeth, shinedown, rival sons...
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.750
4.820
All options are open, but not as a headliner. An indoor show or no show is the option to go right now if they don’t accept a lower spot.

Ken over the strokes. Ziet er niet goed uit :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken