Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel veel heerlijke namen in de tenten op Hellfest ook. Deftones op de Metallica dag zou mooi zijn, al denk ik dat Graspop wel een wat 'jongere' grote naam zal willen neerzetten ook.
Na Primavera en Hellfest met hun monsterlineups begin je het bijna jammer te vinden dat RW niet voor 2 weekends gaat. Als er één festival is die zoiets zou kunnen forceren...
Zou een mooi dagje zijn! Bazart inderdaad mooi geschikt als moment voor de powernap tussendoor. Zullen ze de vrijdag 16 uur weer uit de kast trekken voor een onweerstaanbare aankondiging?
Morgen verschijnt headliner 3 van Pinkpop door middel van een 3FM interview. Wellicht als die gedeeld wordt met Werchter dat morgen ook een Werchter announcement komt?
Denk dat Jefferke doelde naar het feit dat NiN volledig in het water viel door dat Metallica publiek destijds. Dat is toch hoe ik het heb ervaren. Zelden zo'n apatisch publiek gezien als toen. Mensen uit mijn groep, zelfverklaarde Metallica/harde muziek fans, vonden NiN 'te hard'.
Morgen verschijnt headliner 3 van Pinkpop door middel van een 3FM interview. Wellicht als die gedeeld wordt met Werchter dat morgen ook een Werchter announcement komt?
Ik ga FNM al zien in 2022, mss de zaterdag van Werchter er bij doen om ze een tweede keer te zien.
Maar dan moet er echt wel iets interessanters te zien zijn dan TOP.