Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Heb mijn twijfels bij Sam Fender eerlijk gezegd. Zou daar toch geen risico nemen aangezien die toch zeer populair is en regelmatig een hitje heeft op Stubru, wat naar mijn aanvoelen toch een belangrijk element is in het al dan niet hebben van een volle tent.
Al staat Sam Fender wel tegenover Capaldi. Wat toch een beetje eenzelfde publiek aantrekt, niet? Of waarbij in ieder geval het StuBru-hitjes publiek overlapt.

Benieuwd naar Jorja trouwens. Naar haar show in het algemeen.

Al staat Sam Fender wel tegenover Capaldi. Wat toch een beetje eenzelfde publiek aantrekt, niet?
Denk het niet zozeer. Ze zijn beide gigantisch populair in GB, maar denk dat ze in Belgie toch ietwat ander publiek aanspreken. Grofweg zou ik zeggen: Sam Fender voor het stubru publiek en Lewis Capaldi voor het MNM/QMusic publiek e.d.

Zie het nu pas, trouwens.

"Stay tuned for an exceptional encore" stond er in het persbericht. Met de nadruk op "core"?

(Voel me even Dennis ;-))

• Haha
Waarderingen: DennisvdBr
Zie het nu pas, trouwens.

"Stay tuned for an exceptional encore" stond er in het persbericht. Met de nadruk op "core"?

(Voel me even Dennis ;-))
Die theorie zou imo meer steek houden als Core nog niet officieel aangekondigd was. Nu weten we dankzij het persbericht al dat affiche en ticketverkoop voor Core in februari verwacht worden, terwijl dat bericht van RW eerder wijst op een verrassing.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
  • Wow
Waarderingen: mattman
Hopelijk, ik duim enorm... Maar het is zo wispelturig werken met die kerel (entourage vooral), dat ik ervoor vrees.
Ik had begrepen dat de 2de boutique vooral vrouwen bovenaan de affiche had, maar kan me vergissen.
Datum komt enorm goed uit in ieder geval. Datum kan niet beter. 23 juni in Milaan. Die gaat deze week sowieso wat data delen dus. Waaronder zijn show op Glastonbury, neem ik aan. Hoe dan ook: persbericht van Milaan is ook duidelijk: mét nieuwe muziek.

Eigenlijk bizar hoe goed die bron van Glasto is hé. Kendrick blijven zien als zekerheid terwijl alle tekenen waren dat hij geen shows zou doen in 22.

Datum komt enorm goed uit in ieder geval. Datum kan niet beter. 23 juni in Milaan. Die gaat deze week sowieso wat data delen dus. Waaronder zijn show op Glastonbury, neem ik aan. Hoe dan ook: persbericht van Milaan is ook duidelijk: mét nieuwe muziek.

Eigenlijk bizar hoe goed die bron van Glasto is hé. Kendrick blijven zien als zekerheid terwijl alle tekenen waren dat hij geen shows zou doen in 22.
Ik denk dat Glasto als enige is blijven staan, doen wel meer acts. Maar een tour was in de steigers maar ook echt wel afgevoerd ergens in november. Niet voor het eerst.
Ik hoop het in elk geval mee voor Boutique hoor!

• On fire
Waarderingen: mattman
Ik denk dat Glasto als enige is blijven staan, doen wel meer acts. Maar een tour was in de steigers maar ook echt wel afgevoerd ergens in november. Niet voor het eerst.
Ik hoop het in elk geval mee voor Boutique hoor!
Verwacht hem eigenlijk ook wel ergens nog op Roskilde en eventueel Opener (daar lijkt de zaterdag nog vrij voor headliners).

Persoonlijk hoop ik dat ie niet op Boutique staat, want het wordt allemaal wat duur anders (hoewel ik voor Boutique 1 zeer goedkoop binnen kan ;)). Geef Kendrick volgend jaar gewoon een herkansing op het gewone Werchter met ditmaal een goede omkadering voor zijn dag. Maar goed, gaqt niet gebeuren natuurlijk.

Doe maar gewoon Florence + Dua Lipa + Lorde ofzo dan op Boutique 2.

Geef Kendrick volgend jaar gewoon een herkansing op het gewone Werchter met ditmaal een goede omkadering voor zijn dag.
Hoopte hier ook hard op. Glasto headlinen in 22 voor de promo (want dat wordt geschiedenis), een album delen dit jaar en volgend jaar behoorlijk touren, met dus ook een passage op RW. Dat lijkt niet te gebeuren, maar kan dit wel gewoon Glasto + Roskilde + Opener + Boutique + Sziget (?) zien worden.

Hopelijk, ik duim enorm... Maar het is zo wispelturig werken met die kerel (entourage vooral), dat ik ervoor vrees.
Ik had begrepen dat de 2de boutique vooral vrouwen bovenaan de affiche had, maar kan me vergissen.
Had ik ook al opgevangen dat t vooral vrouwelijke topacts zouden worden

Als het daadwerkelijk in hetzelfde weekend als Boutique te doen is, kan Lorde al afgeschreven worden. Staat zaterdag en zondag in Kroatië.

Users who are viewing this thread