Bij onze groep doet meestal ieders zelf wat die leuk vindt en we zien wel wat we samen doen. Ik pas me zelf wel wat aan tegenover mijn vriendin. Op het einde van de rit valt er altijd nog veel daar zelf af. Mijn vriendin heeft nu nog niet echt gekeken dus echt mijn lijst zeg maar.
*vetgedrukt gaan we sowieso wel zien (denk ik op dit moment)
DONDERDAG
Fontaines DC - Carly Rae Jepsen - Rag 'n' Bone Man - Pixies - Beck - The War on Drugs - The Kid LAROI - Pearl Jam
Als we op tijd op de wei geraken zullen we vermoedeijk starten bij Fontaines DC, in ieder geval wel sowieso Carle Rae. Pixies wordt waarschijnlijk niets om op tijd in de tent te zijn voor Beck. The Kid LAROI zal waarschijnlijk onmogelijk worden na The War on Drugs.
VRIJDAG
RHEA - Miles Kane - IDLES - Bazart - Lewis Capaldi - Lous and The Yakuza - Metalicca
Miles Kane, SONS, Tin Fingers en IDLES wil ik eigenlijk allemaal zien, wordt dus onmogelijk. Inhaler had ik ook graag gezien, hopelijk krijg ik men vriendin overtuigd en laten we deze keer Bazart voor wat het is. Mogelijks pakken we ook nog wel Girl in Red en Alt-J mee.
ZATERDAG
Goldband - Nothing but Thieves - Maneskin - Yungblud - Anne-Marie - Twenty One Pilots - Imagine Dragons
In tegenstelling tot velen vind ik dit echt een geweldige dag en dan voooral Main Stage. Ik had ook nog graag Yong Yello, Alec Benjamin en grandson gezien maar dat zal niet mogelijk zijn. Yungblud wordt eet-moment van ergens achteraan.
ZONDAG
Joost - Emma Bale - Sum 41 - Keane - Balthazar - Jimmy Eat World - Disclosure - The Killers - Red Hot Chilli Peppers
Geen idee of we bij Emma Bale geraken, maar ik vind dit echt fantastisch. Balthazar zou ook zomaar Modest Mouse, Michael Kiwanuka of The Record Company kunnen worden. Disclosure waarschijnlijk onmogelijk door Jimmy Eat World. Jammer genoeg moeten we daardoor sowieso Royal Blood missen.