Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Haha, wat. Wat mooi. Dat zal dan vast ook de act zijn die hier het Gelredome gaat doen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Ooh ja en donderdag zal wel altijd de moeilijkst uitverkopende dag zijn maar met Black Pumas, Lianne La Havas, Airbourne, Beck, Fontaines DC, Haim, Pixies, TWOD, Pearl Jam kan je daar toch wel een mooie route uitstippelen.

Zaterdag hebben we het niet over ;)

Edit; Nou ging ik het toch nog eens checken op de site, maar wat een verschrikkelijke foto's daar allemaal zeg. Wie verzint zoiets
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zaterdag hebben we het niet over ;)
Die heeft op zijn minst nog Phoebe die veel goed maakt. En met Bicep, Clairo, Leon Bridges en Jorja kan je er nog best wel een leuke avond van maken.

Heb zelf nog een dagticket zitten overwegen voor die zaterdag omwille van Phoebe. Maar dagticket Bilbao (met LCD Soundsystem) + vervoer naar ginder is goedkoper dan dagticket Werchter dus tja ... Keuze rap gemaakt dan!

Vind persoonlijk die vrijdagavond veel en veel erger.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Ooh ja en donderdag zal wel altijd de moeilijkst uitverkopende dag zijn maar met Black Pumas, Lianne La Havas, Airbourne, Beck, Fontaines DC, Haim, Pixies, TWOD, Pearl Jam kan je daar toch wel een mooie route uitstippelen.

Zaterdag hebben we het niet over ;)

Edit; Nou ging ik het toch nog eens checken op de site, maar wat een verschrikkelijke foto's daar allemaal zeg. Wie verzint zoiets
Zaterdag dagje Slope he.
Hebben we dat ook eens meegemaakt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Miss wel Adèle voor die tweede boutique ? Aangezien ze ook op Hyde Park staat.
andere naam waar ik misschien aan dacht is Elton John?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken