Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Miss wel Adèle voor die tweede boutique ? Aangezien ze ook op Hyde Park staat.
andere naam waar ik misschien aan dacht is Elton John?
Adele na haar Chicago fiasco mss beter niet.

Elton John kan wel, of zou die dan eerder op de tweede classic staan.
Zouden de Stones nog met wat komen?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Adele na haar Chicago fiasco mss beter niet.

Elton John kan wel, of zou die dan eerder op de tweede classic staan.
Zouden de Stones nog met wat komen?
Klopt…mevrouw heeft problemen met haar vriend en ze zegt de shows af terwijl fans duizenden euro’s betalen. De laatste tour heeft ze enkele shows afgezegd vanwege stemproblemen toen dacht ik oké… maar zij zegt wel makkelijk shows af vind ik.

Ik zelf zou Elton John wel leuk vinden maar idk of daar nog genoeg vraag naar zal zijn bij de mensen. Omdat hij al in België gaat optreden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Klopt…mevrouw heeft problemen met haar vriend en ze zegt de shows af terwijl fans duizenden euro’s betalen. De laatste tour heeft ze enkele shows afgezegd vanwege stemproblemen toen dacht ik oké… maar zij zegt wel makkelijk shows af vind ik.
Dat eerste is niet meer dan een gerucht/roddels hé. :) Officiële berichten zijn dat ze de shows gecanceld heeft ivm corona.
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
Heeft Adéle niet ook haar concerten in Vegas geannuleerd onlangs een dag op voorhand terwijl sommige fans al duizenden Euro reiskosten hadden gemaakt?

Gooo eeeeasy on me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Elton John lijkt me overigens niet mogelijk. Gezien zijn drukke tour data wordt het wel heel lastig om ergens nog een Werchter event te proppen.

Bruce Springsteen weten we al dat wordt hem niet.

Een paar mogelijkheden:

- alsnog Taylor swift ?
- The Weeknd ?
- Florence and the Machine ?
- The Strokes (!) ? Staan die ergens al in België ?
- The Rolling Stones
— Ac/dc ?
- foo fighters?
- Kendrick Lamar
 
Laatst bewerkt:

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Swift is voor volgend jaar neem ik aan. Zou me niks verbazen mochten ze toch The Strokes samen met een andere britpop band een dag gunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Nikfestilover

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.389
3.411
Heeft Adéle niet ook haar concerten in Vegas geannuleerd onlangs een dag op voorhand terwijl sommige fans al duizenden Euro reiskosten hadden gemaakt?

Gooo eeeeasy on me.
Maar dat was toch omdat letterlijk de helft van haar crew corona had? Dan kan je geen show neerzetten hoor.
En dat mensen reiskosten verliezen is frustrerend maar toch ook iets dat bij letterlijk elk geannuleerd evenement zo is.
Nogal makkelijk om Adele zelf daar op af te rekenen, heeft weinig te maken met sterallures en al zeker niets met vage roddels van 'problemen met haar vriend'.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
740
918
Nou ik heb ook maar eens een spoorboekje uitgestippeld.

Donderdag: Fontaine D.C. - Airbourne - eten - Carly Rae Jepsen - Pixies - The War On Drugs - Beck - Pearl Jam

Vrijdag: Rhea (als ik dan al op t terrein ben) - Molybaron - (Miles Kane / Turnstile, maar net of ik Britpop of meer punk wil) - (Inhaler / IDLES, zelfde soort clash) - Chillen bij The Slope - The Last Internationale - The Chats (heel misschien Alt J een kans geven) - Greta Van Fleet (ik heb iemand bij die Franstalig écht niet trekt) - Moderat - Pearl Jam

Zaterdag: Goldband - Marcus King - Notering But Thieves - eten - Maneskin - eten - Yungblud - LP (dit kan zomaar een v.d. hoogtepunten worden van de zaterdag) - Leon Bridges - Twente One Pilots - Jamie XX en dan het laatste deel van ID afzeiken.

Denk dat LP - Leon Bridges echt een lekker 1-2tje is.

Zondag: Joost - eten - Sum41 - Keane - Modest Mouse - Michael Kiwanuka - Royal Blood (maar welke pannekoek verzint het om Jimmy Eat World en Royal Blood tegelijk te programmeren?!) - Disclosure (optioneel) - mooi plekje bij The Killers - Meute - laatste deel RCHP

Jammer van Jimmy Eat World en een deel v.d. Peppers maar Royal Blood en Meute zijn toch wel heel lekker.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Nou ik heb ook maar eens een spoorboekje uitgestippeld.

Donderdag: Fontaine D.C. - Airbourne - eten - Carly Rae Jepsen - Pixies - The War On Drugs - Beck - Pearl Jam

Vrijdag: Rhea (als ik dan al op t terrein ben) - Molybaron - (Miles Kane / Turnstile, maar net of ik Britpop of meer punk wil) - (Inhaler / IDLES, zelfde soort clash) - Chillen bij The Slope - The Last Internationale - The Chats (heel misschien Alt J een kans geven) - Greta Van Fleet (ik heb iemand bij die Franstalig écht niet trekt) - Moderat - Pearl Jam

Zaterdag: Goldband - Marcus King - Notering But Thieves - eten - Maneskin - eten - Yungblud - LP (dit kan zomaar een v.d. hoogtepunten worden van de zaterdag) - Leon Bridges - Twente One Pilots - Jamie XX en dan het laatste deel van ID afzeiken.

Denk dat LP - Leon Bridges echt een lekker 1-2tje is.

Zondag: Joost - eten - Sum41 - Keane - Modest Mouse - Michael Kiwanuka - Royal Blood (maar welke pannekoek verzint het om Jimmy Eat World en Royal Blood tegelijk te programmeren?!) - Disclosure (optioneel) - mooi plekje bij The Killers - Meute - laatste deel RCHP

Jammer van Jimmy Eat World en een deel v.d. Peppers maar Royal Blood en Meute zijn toch wel heel lekker.
Ik zou op vrijdag vooral naar Metallica gaan, Pearl Jam lijkt mij wat lastiger. ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken