Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Nou ik heb ook maar eens een spoorboekje uitgestippeld.

Donderdag: Fontaine D.C. - Airbourne - eten - Carly Rae Jepsen - Pixies - The War On Drugs - Beck - Pearl Jam

Vrijdag: Rhea (als ik dan al op t terrein ben) - Molybaron - (Miles Kane / Turnstile, maar net of ik Britpop of meer punk wil) - (Inhaler / IDLES, zelfde soort clash) - Chillen bij The Slope - The Last Internationale - The Chats (heel misschien Alt J een kans geven) - Greta Van Fleet (ik heb iemand bij die Franstalig écht niet trekt) - Moderat - Pearl Jam

Zaterdag: Goldband - Marcus King - Notering But Thieves - eten - Maneskin - eten - Yungblud - LP (dit kan zomaar een v.d. hoogtepunten worden van de zaterdag) - Leon Bridges - Twente One Pilots - Jamie XX en dan het laatste deel van ID afzeiken.

Denk dat LP - Leon Bridges echt een lekker 1-2tje is.

Zondag: Joost - eten - Sum41 - Keane - Modest Mouse - Michael Kiwanuka - Royal Blood (maar welke pannekoek verzint het om Jimmy Eat World en Royal Blood tegelijk te programmeren?!) - Disclosure (optioneel) - mooi plekje bij The Killers - Meute - laatste deel RCHP

Jammer van Jimmy Eat World en een deel v.d. Peppers maar Royal Blood en Meute zijn toch wel heel lekker.
Black Pumas vind je niks? Voor op de donderdag erbij
 

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Maar dat was toch omdat letterlijk de helft van haar crew corona had? Dan kan je geen show neerzetten hoor.
En dat mensen reiskosten verliezen is frustrerend maar toch ook iets dat bij letterlijk elk geannuleerd evenement zo is.
Nogal makkelijk om Adele zelf daar op af te rekenen, heeft weinig te maken met sterallures en al zeker niets met vage roddels van 'problemen met haar vriend'.
Er is daar wel wat meer aan de hand dan corona. Ook brit awards werden onlangs geannuleerd en niet zozeer door corona. In vegas was t een dag op voorhand en met veel gedoe. Sterallures als de perfect uitgeruste techniek zou niet volstaan. En die vriend dat is idd voor de roddelboekjes , maar het coronaverhaal zou k toch maar met een korrel zout nemen
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Er is daar wel wat meer aan de hand dan corona. Ook brit awards werden onlangs geannuleerd en niet zozeer door corona. In vegas was t een dag op voorhand en met veel gedoe. Sterallures als de perfect uitgeruste techniek zou niet volstaan. En die vriend dat is idd voor de roddelboekjes , maar het coronaverhaal zou k toch maar met een korrel zout nemen
Dat de Brit Awards gecanceld waren was ook een vals gerucht, daar treed ze gewoon op.

Maar goed, dit is allemaal behoorlijk offtopic. :p
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
740
918
Black Pumas vind je niks? Voor op de donderdag erbij
Ik vind Black Pumas te gek! Ik heb ze leren kennen van de 2020 lineup op the slope. Maar als ze daadwerkelijk tegenover The War On Drugs staan (welke ik eveneens heb leren kennen door dit forum), dan moet ik ze helaas aan me voorbij laten gaan.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
740
918
Ik zou op vrijdag vooral naar Metallica gaan, Pearl Jam lijkt mij wat lastiger. ?
Je hebt gelijk. Toch zou ik zowel donderdag als vrijdag Pearl Jam helemaal niet zo erg vinden. Maar Metallica is ook gruwelijk lekker natuurlijk!
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Elton John lijkt me overigens niet mogelijk. Gezien zijn drukke tour data wordt het wel heel lastig om ergens nog een Werchter event te proppen.

Bruce Springsteen weten we al dat wordt hem niet.

Een paar mogelijkheden:

- alsnog Taylor swift ?
- The Weeknd ?
- Florence and the Machine ?
- The Strokes (!) ? Staan die ergens al in België ?
- The Rolling Stones
— Ac/dc ?
- foo fighters?
- Kendrick Lamar
Rolling Stones voor de 2de TW en The Weeknd voor de 2de Boutique. Beide met schitterende undercard dusdanig kunnen we hier nog een potje klagen over wat er weer is weggezet geweest ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Als iemand die dichtbij Werchter woont dit weekend nog iemand tegen gekomen die deze woorden sprak:
"Ik heb net gehoord dat Metallica komt, dus ik ga zo meteen een combiticket kopen. Als Muse of Metallica komt ga ik altijd combi, die apero-tent is zalig, ik zit daar soms een hele dag".

Mensen die 4 dagen gaan. Geen fuck geven om welke artiest dan ook, maar het festival vol lof prijzen als 1 van hun 2 favoriete bands er komen. Ze zijn helaas met meer dan je denkt, en dat wordt hier op het forum wel eens vergeten...
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Puzzles

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Als iemand die dichtbij Werchter woont dit weekend nog iemand tegen gekomen die deze woorden sprak:
"Ik heb net gehoord dat Metallica komt, dus ik ga zo meteen een combiticket kopen. Als Muse of Metallica komt ga ik altijd combi, die apero-tent is zalig, ik zit daar soms een hele dag".

Mensen die 4 dagen gaan. Geen fuck geven om welke artiest dan ook, maar het festival vol lof prijzen als 1 van hun 2 favoriete bands er komen. Ze zijn helaas met meer dan je denkt, en dat wordt hier op het forum wel eens vergeten...
Ongelooflijk 250 euro voor een combi om 1 artiest te kijken en dan wil ik niet weten hoeveel ie nog opdoet aan bonnen door heel de dag aan de apero te zitten
Ieder zijn zin zeker
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Niet alleen RW hoor. Op Pinkpop net zo goed (ik denk nog meer) het geval.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Zou dat iets zeggen over het fan-tas-tische programma van die dag?
Staan best wel wat leuke dingen op die zaterdag. Marcus King, Anne-Marie, Jamie XX, Clairo, Phoebe Bridgers, LP, Jorja Smith, Goldband, Twenty One Pilots.... zou me daar best goed kunnen vermaken. Imagine Dragons is niet de sterkste headliner maar in het dagprogramma zelf staat best veel leuks imo.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: elo en parelconfituur

Gebruikers die dit onderwerp bekijken