Black Pumas vind je niks? Voor op de donderdag erbijNou ik heb ook maar eens een spoorboekje uitgestippeld.
Donderdag: Fontaine D.C. - Airbourne - eten - Carly Rae Jepsen - Pixies - The War On Drugs - Beck - Pearl Jam
Vrijdag: Rhea (als ik dan al op t terrein ben) - Molybaron - (Miles Kane / Turnstile, maar net of ik Britpop of meer punk wil) - (Inhaler / IDLES, zelfde soort clash) - Chillen bij The Slope - The Last Internationale - The Chats (heel misschien Alt J een kans geven) - Greta Van Fleet (ik heb iemand bij die Franstalig écht niet trekt) - Moderat - Pearl Jam
Zaterdag: Goldband - Marcus King - Notering But Thieves - eten - Maneskin - eten - Yungblud - LP (dit kan zomaar een v.d. hoogtepunten worden van de zaterdag) - Leon Bridges - Twente One Pilots - Jamie XX en dan het laatste deel van ID afzeiken.
Denk dat LP - Leon Bridges echt een lekker 1-2tje is.
Zondag: Joost - eten - Sum41 - Keane - Modest Mouse - Michael Kiwanuka - Royal Blood (maar welke pannekoek verzint het om Jimmy Eat World en Royal Blood tegelijk te programmeren?!) - Disclosure (optioneel) - mooi plekje bij The Killers - Meute - laatste deel RCHP
Jammer van Jimmy Eat World en een deel v.d. Peppers maar Royal Blood en Meute zijn toch wel heel lekker.