Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Het voelt aan als een typische RHCP single. Had zo op Stadium Arcadium kunnen staan. Vernieuwend is het niet, maar live zal JF er nog wel een knoert van een solo overheen gooien en dan is het helemaal genieten.
Ik vind de solo die hier al op staat. Wel echt ongelooflijk lekker en origineel.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Ik ben benieuwd wat deze single live gaat geven, op plaat vind ik 'm zeer goed, maar de stem van Kiedis is zeker in het begin wel een fragiel moment in het nummer. Hopelijk blijft dit live overeind! Ik heb toch hoop op een betere show dan in 2016 in ieder geval :)
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Is - zeker technisch - nooit een goede zanger geweest, maar hij maakt veel goed met zijn présence, timbre en door te rappen etc. Hij moet de nummers kiezen die hem het best liggen denk ik. En gelukkig voor mij zit daar veel blood sugar sex magik bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Komt niet zo 'meteen' binnen zoals Dark Necessities, The Adventures of Rain Dance Maggie, Monarchy of Roses of Look around van de twee laatste albums.

Dit wordt echter een groeier geloof ik, en dat is niet per se slechter.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Dan moet Kiedis wel weer leren zingen...
Tsjaa, er zijn wel meer zangers die live niet goed kunnen zingen, maar vaak merk je er live, zeker bij headliners met veel drukte, weinig van. Pas als je het terugluistert valt het dan tegen, haha.

The Killers is ook zo'n voorbeeld, Brandon Flowers kan ook niet zingen, hahah
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Tsjaa, er zijn wel meer zangers die live niet goed kunnen zingen, maar vaak merk je er live, zeker bij headliners met veel drukte, weinig van. Pas als je het terugluistert valt het dan tegen, haha.

The Killers is ook zo'n voorbeeld, Brandon Flowers kan ook niet zingen, hahah
Bon Jovi op TW Classic, de helft van de wei stond met hun vingers in de oren om te horen hoe scheef die zong. Gelukkig was ik vrijwilliger en moest geen 90 euro betalen, anders had ik me goed in het zak gezet gevoeld hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en gerrie

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Altijd mooi wanneer een grote, vervallen band, een single released en massa's mensen laaiend enthousiast zijn omdat het jaren geleden is sinds een vorig album (wat trouwens ook al tegenviel). Laatst al dat nieuwe gedrocht van Muse, Pearl Jam vorig jaar, en nu RHCP. Frusciante is inderdaad een leuke reddingsboei, maar niet meer dan dat.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Bob Dylan en Neil Young zijn nou ook niet bepaalde kraakheldere stemmen, maar dat boeit geen reet als het geheel maar goed is.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Bob Dylan en Neil Young zijn nou ook niet bepaalde kraakheldere stemmen, maar dat boeit geen reet als het geheel maar goed is.
Daarvoor heb je The Voice of X-Land liveshows.
Als iemand naar Red Hot Chili Peppers gaat voor een technisch goede zanger, dan heeft diegene het concept van de band niet helemaal begrepen nee.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Altijd mooi wanneer een grote, vervallen band, een single released en massa's mensen laaiend enthousiast zijn omdat het jaren geleden is sinds een vorig album (wat trouwens ook al tegenviel). Laatst al dat nieuwe gedrocht van Muse, Pearl Jam vorig jaar, en nu RHCP. Frusciante is inderdaad een leuke reddingsboei, maar niet meer dan dat.
Muse slecht, Pearl Jam goed, RHCP goed
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar en randyrw

Gebruikers die dit onderwerp bekijken