Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Verklaart niet echt waarom ze die tour zo zonder toeters wilden aankondigen en cancelen...

Vrees eigenlijk een beetje voor de carrière van Homme eerlijk gezegd.
Denk dat er intern wat ruis op de lijn zat van band naar management naar agent. Dat dit soort compensatie moest zijn voor afgevoerde augustus tour, die wel degelijk in elkaar zat in 2021.
Zoals al eerder gezegd, het was ongewoon chaotisch en overal toegevoegd zonder echt veel toeters en bellen, wat een enorm verschil was met ervoor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Denk dat er intern wat ruis op de lijn zat van band naar management naar agent. Dat dit soort compensatie moest zijn voor afgevoerde augustus tour, die wel degelijk in elkaar zat in 2021.
Zoals al eerder gezegd, het was ongewoon chaotisch en overal toegevoegd zonder echt veel toeters en bellen, wat een enorm verschil was met ervoor.
Benieuwd of andere festivals zoals Pinkpop wel een vervanger voor QOTSA zoeken/vinden...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Benieuwd of andere festivals zoals Pinkpop wel een vervanger voor QOTSA zoeken/vinden...
Zou me niets verbazen als Pinkpop een Volbeat of Kensington al geboekt hadden maar ivm een slag om de arm nog niet bekend hebben gemaakt. Die kunnen ze dan nu mooi als ''vervanger'' wegzetten, terwijl die misschien eigenlijk sowieso al geboekt waren. Of is dat een onlogische gedachte?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.605
Zou me niets verbazen als Pinkpop een Volbeat of Kensington al geboekt hadden maar ivm een slag om de arm nog niet bekend hebben gemaakt. Die kunnen ze dan nu mooi als ''vervanger'' wegzetten, terwijl die misschien eigenlijk sowieso al geboekt waren. Of is dat een onlogische gedachte?
Nee hoor. Compleet logisch, maar wel een spijtige gedachte.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Zou me niets verbazen als Pinkpop een Volbeat of Kensington al geboekt hadden maar ivm een slag om de arm nog niet bekend hebben gemaakt. Die kunnen ze dan nu mooi als ''vervanger'' wegzetten, terwijl die misschien eigenlijk sowieso al geboekt waren. Of is dat een onlogische gedachte?

Neen, gebeurt wel meer.

Kijk maar naar Bazart op Rock Werchter bv :p
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Neen, gebeurt wel meer.

Kijk maar naar Bazart op Rock Werchter bv :p
Maar da's geen vervanger voor een headliner natuurlijk.

Grappig ook weer. FNM cancelt op Graspop, wordt vervangen met het headlinerwaardige WT en de fans worden collectief razend. Werchter vervangt FNM met Anne Marie en geen vuiltje aan de lucht op de socials.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.605
Maar da's geen vervanger voor een headliner natuurlijk.

Grappig ook weer. FNM cancelt op Graspop, wordt vervangen met het headlinerwaardige WT en de fans worden collectief razend. Werchter vervangt FNM met Anne Marie en geen vuiltje aan de lucht op de socials.
Ja, alleen dat GvF de vervanger is van QOTSA. Dat wordt wel over gezaagd. Best gek dat FNM totaal niet opvalt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Maar da's geen vervanger voor een headliner natuurlijk.

Grappig ook weer. FNM cancelt op Graspop, wordt vervangen met het headlinerwaardige WT en de fans worden collectief razend. Werchter vervangt FNM met Anne Marie en geen vuiltje aan de lucht op de socials.
voor de gemiddelde metal fan mag het wel al eens wat meer zijn. maar goed, heb me er al bij neer gelegd dat het nooit goed genoeg zal zijn voor de mensen op social media.

sabaton heeft ook wel een beetje de haat die een nickelback of imagine dragens krijgt. Moest pearl jam afzeggen en nickelback vervangt ze dan zal er ook wel vuurwerk te zien zijn op de werchter socials
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
voor de gemiddelde metal fan mag het wel al eens wat meer zijn. maar goed, heb me er al bij neer gelegd dat het nooit goed genoeg zal zijn voor de mensen op social media.

sabaton heeft ook wel een beetje de haat die een nickelback of imagine dragens krijgt. Moest pearl jam afzeggen en nickelback vervangt ze dan zal er ook wel vuurwerk te zien zijn op de werchter socials

Ok, dat wordt vannacht weer gillend wakker worden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
voor de gemiddelde metal fan mag het wel al eens wat meer zijn. maar goed, heb me er al bij neer gelegd dat het nooit goed genoeg zal zijn voor de mensen op social media.

sabaton heeft ook wel een beetje de haat die een nickelback of imagine dragens krijgt. Moest pearl jam afzeggen en nickelback vervangt ze dan zal er ook wel vuurwerk te zien zijn op de werchter socials
Ik blijf erbij dat Sabaton, ook al is het een fantastische band, gewoon geen waardige vervanger van Aerosmith is. Vind de klachten daarom ook niet heel gek, al kan Graspop er natuurlijk niet zoveel aan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
We kunnen bij deze allemaal de lyrisch beginnen instuderen!

'WAITING ON ANOTHER BLACK SUMMER TO END'

check

Maar zonder grappen, lekkere single. Niet verrassend, maar zeker wel goed.

Daar ben ik dan natuurlijk ook fan voor.

Ben wel benieuwd wat de 'niet pepper fans' er van vinden?
Overgehaald om op de wei te blijven staan op de zondagavond?
Of toch maar naar Polo G in de Barn? haha
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Het voelt aan als een typische RHCP single. Had zo op Stadium Arcadium kunnen staan. Vernieuwend is het niet, maar live zal JF er nog wel een knoert van een solo overheen gooien en dan is het helemaal genieten.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
RHCP is back! :love:
Lekkee nummer. Niet omver geblazen, maar deze gaat zeker nog groeien. Gaat live ook een goeie worden denk ik, zeker met Frusciante die volledig aanstaat.
Vind Kiedis ook goed uit de verf komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Puzzles

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
Mwoah. Beetje wat je er van kan verwachten toch? Ik vind ze op plaat altijd wel redelijk met hier en daar een heel goed nummer. Ook nog met Klinghoffer op de nummers (Dark Necessities bv) vind ik best goed. RHCP hebben me live gewoon enorm teleurgesteld toen ik ze in Ahoy zag. Misschien proberen dat te vergeten en ze nu helemaal een herkansing geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken