Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
Gelukkig komen er van de headliners niet zoveel uit Amerika.

Ooh wacht eens even...
Hadden ze maar de Stromae + Gorillaz gehad op zaterdag. De ene komt sowieso en de andere stond vorige zomer gewoon dikke shows te geven. Werchter Boutique zit wel safe lijkt me. En ook TW Classic heeft met Cave een act die zich weinig fucks aantrekt en vorig najaar een tourtje deed in onze landen (en die nu hervat in de VS).

Maar goed: maak me echt nog niet te veel zorgen over de festivals.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Nee, ze staan op TW Classic:

 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.445
6.851
Aub niet, die clash zou veel te pijnlijk zijn
Na de barn head kun je meestal nog naar de main head. Dus waarschijnlijk betekent dat TWOD missen. Nu is dat nog kut, maar je kunt ook in april naar de ziggo dome (en volgens mij staan ze ook nog in België?)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.445
6.851
Nee, ze staan op TW Classic:

Heere jeetje. Ik ben zeker te laat met mijn weekend ticket in tegoed om te zetten en nu kaartjes te halen voor Classic en Boutanique :(
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.750
4.821
Ik vind juist met een alsmaar stijgende ticketprijzen (The Smile bv) 42 euro nog wel meevallen. Maar dan zit je alsnog altijd met je smaak en of het waard is natuurlijk.
Ik heb 2 kansen voor hen deze zomer, dus zal ervan afhangen, waar ik ze ga zien met waar de zwaarste clashes staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Ik vind juist met een alsmaar stijgende ticketprijzen (The Smile bv) 42 euro nog wel meevallen. Maar dan zit je alsnog altijd met je smaak en of het waard is natuurlijk.
TWOD verkoopt anders die zaal niet uit haha. In het Sportpaleis in 2018 waren de tickets vrij laag.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Zoals eerder gezegd (ander topic), stonden er heel lang op voor RW, maar op bepaald moment er af gehaald. Geen idee waarom, kan te maken hebben met collega festivals te helpen en de planning te doen kloppen (zullen Roskilde ongetwijfeld ook doen). TW Classic dus.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken