Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zou er geen act na Metallica kunnen? Die stoppen toch meestal vrij vroeg, waardoor er toch ruimte moet zijn voor een act erna.

Een act waarvan Werchter het niet aandurft die gewoon headliner te maken, maar die je hierdoor wel een soort van headlineplek kunt geven. Dua Lipa, Lorde, Tame Impala ... ik noem maar wat
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kunnen we trouwens Vrijdag en misschien maandag nog headliners krijgen, zo net voor de start van de verkoop. Ik wil namelijk wat meer namen weten voordat ik kaarten koop, PJ en Metallica zie ik al op Pinkpop namelijk en verwacht dat deze twee dagen snel uitverkopen op Rock Werchter.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.402
Dus za FnM - 21p - gorillaz
En zo Imagine dragons - Lorde - dua Lipa?
Do pixies - war on drugs - PJ
En vr Volbeat - Metallica

Placebo, chemical brothers, Beck en massive attack als barn heads. Redelijk realistisch toch? Zou er zelf redelijk blij van worden.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.640
2.247
Dus za FnM - 21p - gorillaz
En zo Imagine dragons - Lorde - dua Lipa?
Do pixies - war on drugs - PJ
En vr Volbeat - Metallica

Placebo, chemical brothers, Beck en massive attack als barn heads. Redelijk realistisch toch? Zou er zelf redelijk blij van worden.
Placebo schrappen --> TW Classic. The National?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Dus za FnM - 21p - gorillaz
En zo Imagine dragons - Lorde - dua Lipa?
Do pixies - war on drugs - PJ
En vr Volbeat - Metallica

Placebo, chemical brothers, Beck en massive attack als barn heads. Redelijk realistisch toch? Zou er zelf redelijk blij van worden.
Thom Yorke volledig van de kaart?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Dus za FnM - 21p - gorillaz
En zo Imagine dragons - Lorde - dua Lipa?
Do pixies - war on drugs - PJ
En vr Volbeat - Metallica

Placebo, chemical brothers, Beck en massive attack als barn heads. Redelijk realistisch toch? Zou er zelf redelijk blij van worden.
Dit zijn toch ook weer allemaal oude Barn heads. We hebben al 2 oude headliners, als we dan ook nog eens 4 90's, begin 00's Barn heads krijgen, wordt het wat te veel van het goede.

Denk dat Alt-J sowieso 1 van de barn headliners wordt. Vorig jaar aangekondigd en nu bevestigd voor Mad Cool. Lijkt me het alternatief voor Metallica te worden. Word ik niet (meer) warm van.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.193
6.667
Van Beck en Disclosure weten we vooralsnog nog niets. Op vrijdag gingen we alt-J en The Streets krijgen, van die laatste voorlopig nog geen tourdata denk ik. Op zaterdag stond Jamie xx en op zondag had je Thom Yorke die er waarschijnlijk niet meer zal bij zijn. Mja..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Er stonden ook wel wat namen erg laag (Phoebe Bridgers, Girl In Red, Black Pumas) en relatief laag (Jorja Smith) op de 2020 lineup die in de tussentijd enorm gegroeid zijn. Die drie eersten zie ik geen Slope meer aandoen en die vierde zie ik zelfs een tent afsluiten inmiddels.

Alle vier touren ze weer volgend jaar, dus op zich wel allemaal kanshebbers.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Ik zie Rock Werchter trouwens nog wel met Gorillaz en Twenty One Pilots komen voor de ticketverkoop. De eerste heeft gisteren was shows gedeeld rond RW en die tweede wat losse festivals. Zullen beide ook niet te lang (willen) wachten met hun komst te delen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Er stonden ook wel wat namen erg laag (Phoebe Bridgers, Girl In Red, Black Pumas) en relatief laag (Jorja Smith) op de 2020 lineup die in de tussentijd enorm gegroeid zijn. Die drie eersten zie ik geen Slope meer aandoen en die derde zie ik zelfs een tent afsluiten inmiddels.

Alle vier touren ze weer volgend jaar, dus op zich wel allemaal kanshebbers.
Er zal inderdaad heel wat switchen nog lijkt me. Inhaler stond ook te laag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Ik zie Rock Werchter trouwens nog wel met Gorillaz en Twenty One Pilots komen voor de ticketverkoop. De eerste heet gisteren was shows gedeeld rond RW en die tweede wat losse festivals. Zullen beide ook niet te lang (willen) wachten met hun komst te delen.
Kan me vergissen maar heb een voorgevoel dat we elke dag een naam gaan krijgen. Royal Blood nog niet maar Imagine Dragons, TOP, Gorillaz en The War on Drugs kan makkelijk. En nog een pakketje.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
746
595
De kaartverkoop start volgende week woensdag. Naar verwachting zijn dan wel alle 4 de headliners bekend. Ik ben benieuwd welke toevoegingen we nog krijgen tot de ticketsale.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.334
7.325
Zaterdag en zondag dagtickets gaan ook 23 juni al in de verkoop en volgens Ken met goede reden. Met een beetje mazzel hebben we alle headliners inderdaad voor de 23ste.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Amai, op The Strokes zit ik nog harder te hopen dan vorig jaar. Zijn zij de dupe van de post-corona explosie...?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Van Beck en Disclosure weten we vooralsnog nog niets. Op vrijdag gingen we alt-J en The Streets krijgen, van die laatste voorlopig nog geen tourdata denk ik. Op zaterdag stond Jamie xx en op zondag had je Thom Yorke die er waarschijnlijk niet meer zal bij zijn. Mja..
Beck stond de vorige keer begin van de avond in de Barn dacht ik. Was erg goed toen. Mag van mij op dat tijdstip en plek wel weer terugkomen.

Voor de overige namen hoop ik op Rise Against, fever333, Frank Carter & the rattlesnakes. Het zou mooi zijn als SOAD toch tourt en RW aan doet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.215
13.466
Beck stond de vorige keer begin van de avond in de Barn dacht ik. Was erg goed toen. Mag van mij op dat tijdstip en plek wel weer terugkomen.

Voor de overige namen hoop ik op Rise Against, fever333, Frank Carter & the rattlesnakes. Het zou mooi zijn als SOAD toch tourt en RW aan doet.
SOAD en Metallica. Gaat niet gebeuren, maar als het in een ander universum zou gebeuren, dan zijn ze bij Graspop toch wel flink genaaid.
 
  • Leuk
Waarderingen: ronnie1976

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Nee, denk het ook niet. Maar hopen mag.
En dan mag Volbeat naar Graspop. Zijn zij ook blij. ??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken