Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Nu kunnen we vrijdag toch wel terug pakketje verwachten? (met bvb al de Pinkpop namen die vorig jaar op RW stonden en nog wat nieuwe)?
still hoping for Lorde, maar denk dat als zij komt dat iets voor febr-maart zal zijn?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.560
4.477
Nu kunnen we vrijdag toch wel terug pakketje verwachten? (met bvb al de Pinkpop namen die vorig jaar op RW stonden en nog wat nieuwe)?
still hoping for Lorde, maar denk dat als zij komt dat iets voor febr-maart zal zijn?
Of deze vrijdag of niets meer tot volgend jaar, aangezien de warmste week begint en daarna de tijdloze en feestdagen. Dan kondigt Werchter meestal niets aan wegens de aandacht van StuBru op eigen initiatieven.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Verwachten we De Staat ook nog op Werchter na deze aankondiging op Pinkpop?

Ik hoop trouwens ook nog steeds op Interpol maar aangezien die ook in de AB staan is die kans denk ik klein helaas.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.560
4.477
Verwachten we De Staat ook nog op Werchter na deze aankondiging op Pinkpop?

Ik hoop trouwens ook nog steeds op Interpol maar aangezien die ook in de AB staan is die kans denk ik klein helaas.
Stonden er in 2019 nog en met de al vele namen die snel op herhaling komen, denk ik niet dat De Staat er ook nog eens bijkomt
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik begin toch ook te balen van Live = Live... Wilco, dEUS moeten eigenlijk gewoon op RW staan... Twijfelen om een dagkaart te nemen om het daar inZeebrugge eens een kans te geven, maar 100 x liever zie ik ze allemaal naar Werchter afzakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Nile Rodgers in 2019 door afzeggen Sting als weekendafsluiter gezien op Bospop. Wat een feest (der herkenning) was dat.
Nu is de show elke avond vollédig identiek, dus hoef het niet per sé nóg een keer te zien, maar was toen wel echt geweldig.
Zou op RW denk ik ook lang niet zo goed werken als op Bospop.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Verwachten we De Staat ook nog op Werchter na deze aankondiging op Pinkpop?

Ik hoop trouwens ook nog steeds op Interpol maar aangezien die ook in de AB staan is die kans denk ik klein helaas.
Ja daar moet je niet op hopen.
Nile Rodgers in 2019 door afzeggen Sting als weekendafsluiter gezien op Bospop. Wat een feest (der herkenning) was dat.
Nu is de show elke avond vollédig identiek, dus hoef het niet per sé nóg een keer te zien, maar was toen wel echt geweldig.
Zou op RW denk ik ook lang niet zo goed werken als op Bospop.
wil die al lang eens de Barn zien doen, maar werkt volgens mij in België met een andere promotor
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.517
Nile Rodgers in 2019 door afzeggen Sting als weekendafsluiter gezien op Bospop. Wat een feest (der herkenning) was dat.
Nu is de show elke avond vollédig identiek, dus hoef het niet per sé nóg een keer te zien, maar was toen wel echt geweldig.
Zou op RW denk ik ook lang niet zo goed werken als op Bospop.
Ik vond het hooguit oke maar is ook niet echt mijn muziek. Denk dat ik het leuker had gevonden met een kortere set ipv de lange afsluitset. In het middendeel zaten wel heel veel middelmatige oude disconummers waarvan de gitaarrifjes op elkaar lijken. Maar een uitstekende naam voor 50 minuten feest in de Barn of zelfs de main
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Coachella 2018 op de mainstage, nog mensen die set gezien? Gooi Keane terug richting de UK en als je dan toch inzet op nostalgie doe het dan met een band als Chic (en indertijd Iggy en Patti). Die zondag ziet er al totaal anders uit dan..
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.517
Coachella 2018 op de mainstage, nog mensen die set gezien? Gooi Keane terug richting de UK en als je dan toch inzet op nostalgie doe het dan met een band als Chic (en indertijd Iggy en Patti). Die zondag ziet er al totaal anders uit dan..
Meh, is ook een kwestie van smaak. Ik heb wel zin om Keane weer eens te zien. Inruilen voor Iggy of Patti is een heel ander verhaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Facebookpost van Werchter met annulering The Streets en ook bericht dat nieuwe namen 'early next year' komen. Morgen dus niets niet meer en nog een paar weken wachten voor we verder kunnen!
Zoals verwacht dus. Niet abnormaal.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Weten we ook meteen dat naast FNM, ook The Streets officieel niet komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken