Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Maneskin is toch geen dertien in een dozijn-band? Bij Royal Blood bv. vind ik dat wel. Maneskin brengt toch iets 'anders', zeker live. Kan ook persoonlijk zijn :)
Royal Blood toch ook niet? Hebben een typisch, eigen geluid. Hoeveel rockbandjes hebben geen gitarist?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Royal Blood toch ook niet? Hebben een typisch, eigen geluid. Hoeveel rockbandjes hebben geen gitarist?
Maar dat typisch, eigen geluid hebben ze wel al een beetje overused vind ik. Was tof de eerste plaat, oké de tweede plaat maar alles daarna voelt heel hard "been dere, done that". Maar dat is al buiten de kwestie van waarover het ging.

Dat terzijde, ik ben nog niet 100% overtuigd voor een combi te kopen, en hoop dus op nog een pakketje straks of morgen. Liefst met een paar van dit lijstje: The War On Drugs, Wilco, Lorde, Turnstile, Easy Life, Rise Against, Courtney Barnett, Biffy Clyro, Modest Mouse, Whitney, Pup, Anderson Paak, Caribou, Parquet Courts, Warpaint
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Nog namen verwacht vandaag?
Volgens onze Ken wel.

En zoals gezegd door Kereltje: ze lijken hun niets aan te trekken over het virusje want zelfs op vrijdag, op de dag van de persco nota bene, kwam er nieuws.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Volgens onze Ken wel.

En zoals gezegd door Kereltje: ze lijken hun niets aan te trekken over het virusje want zelfs op vrijdag, op de dag van de persco nota bene, kwam er nieuws.
Als Bruce vandaag komt niets. Dan eerder morgen? Komt ie niet dan gewoon om 16h zeker?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Als Bruce vandaag komt niets. Dan eerder morgen? Komt ie niet dan gewoon om 16h zeker?
Dat zou ik ook denken. Het is of Bruce of pakket denk ik.

(Of RW gaat gewoon lekker stil blijven maar dat is niet leuk om op te gokken)
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Dat zou ik ook denken. Het is of Bruce of pakket denk ik.

(Of RW gaat gewoon lekker stil blijven maar dat is niet leuk om op te gokken)
Ze kunnen ook gewoon terug iets geven op vrijdag. Maar dan heb je de prijsverhoging wel al achter de kiezen.
Ik verwacht ook dat dit het laatste pakket zal worden voor dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik hoop op een pakketje, dan weet ik of ik voor de prijsverhoging nog tickets moet scoren voor de zondag
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Wederom heeft die Ken het aan het verkeerde eind.
Als we zijn recente posts mogen geloven is Springsteen overal roet in het eten aan het strooien.

Zou me niet verbazen dat ze er vorige week Maneskin uit hebben gegooid als plan B voor Springsteen, en dat ze het pakketje naar nu vrijdag verplaatsen omdat The Boss nog steeds voorrang krijgt. En dat kan blijkbaar eender welk moment zijn de komende uren/dagen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Als we zijn recente posts mogen geloven is Springsteen overal roet in het eten aan het strooien.

Zou me niet verbazen dat ze er vorige week Maneskin uit hebben gegooid als plan B voor Springsteen, en dat ze het pakketje naar nu vrijdag verplaatsen omdat The Boss nog steeds voorrang krijgt. En dat kan blijkbaar eender welk moment zijn de komende uren/dagen.
Ik verwacht inderdaad dat een act als Springsteen het alleenrecht heeft op een dag van aankondiging. Volgens de Duitse ticketmaster gaat hij vrijdag in de verkoop wat betekend dat Springsteen morgen of uiterlijk woensdag zijn tour bekend gaat maken. Het pakketje namen voor Werchter zal gok ik gewoon op vrijdag zijn..
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Maar is het echt zo dat Springsteen (en zen entourage) even om 15h50 gaat laten weten: 'Go! 16h'?
Je kan je RW aankondiging toch klaar maken en de wereld insturen om 16h? Of is het echt zoveel meer dan social media posts, persmails en aanpassen website? Moet er nog contact opgenomen worden met ieder magement, vandaag is jullie dag?
Intrigerende wereld wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken