Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.141
1.567
Er zijn al oetlullen voor minder gecanceld de voorbije jaren lijkt het. Als je verhalen leest over mensen die staan te dansen op het dak van een ambulance terwijl ze mensen in nood proberen te reanimeren, dan stel je je toch vragen bij het moraal kompas van die mensen.
 
12 nov 2016
655
392
Randdebielen zullen er helaas altijd zijn...

Astroworld was trouwens opgezet door een dochteronderneming van Live Nation, dus die laatste zal daar zoveel mogelijk zijn handen vanaf willen houden en de boel zo snel mogelijk schikken.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.141
1.567
Met Maneskin en Phoebe Bridgers op de affiche van Lollapalooza Paris verwacht ik die echt wel op Rock Werchter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Deze week mogen ze wel eens met een dropje komen.

Als je vergelijkt met andere festivals gaat RW echt vooruit aan een slakkentempo, jezus. Zelfs Pinkpop is sneller met het delen van namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Deze week mogen ze wel eens met een dropje komen.

Als je vergelijkt met andere festivals gaat RW echt vooruit aan een slakkentempo, jezus. Zelfs Pinkpop is sneller met het delen van namen.
Oke Lowlands en Pukkelpop zijn augustus festivals dus moeilijk te vergelijken, maar ook DTRH en zelfs juni festival BKS hebben nog geen enkele naam bekendgemaakt. Glastonbury pas één naam en Roskilde ook maar een kleine drop namen. Valt best wel mee hoe langzaam RW gaat. Mad Cool, Primavera, GMM zijn gewoon erg snel denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Oke Lowlands en Pukkelpop zijn augustus festivals dus moeilijk te vergelijken, maar ook DTRH en zelfs juni festival BKS hebben nog geen enkele naam bekendgemaakt. Glastonbury pas één naam en Roskilde ook maar een kleine drop namen. Valt best wel mee hoe langzaam RW gaat. Mad Cool, Primavera, GMM zijn gewoon erg snel denk ik.
Kom op, er is naast Glasto (die ook echt wel een buitenbeentje zijn) geen enkele major in juni/juli die maar 6 namen of minder gedeeld heeft. RW is echt uitzonderlijk traag in vergelijking met de rest. En vergelijken met jaren voor Covid gaat niet echt op. Nu ligt dat toch wat anders.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.454
Kom op, er is naast Glasto (die ook echt wel een buitenbeentje zijn) geen enkele major in juni/juli die maar 6 namen of minder gedeeld heeft. RW is echt uitzonderlijk traag in vergelijking met de rest. En vergelijken met jaren voor Covid gaat niet echt op. Nu ligt dat toch wat anders.
Komt wel in orde, je bent gewoon te ongeduldig. En dan kondigen ze rag n bone man en anderen aan ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Alle headliners zijn bekend en we hebben nog 8 maanden voor het zover is. Zo langzaam zijn ze niet toch? Zou me niets verbazen als we voor 1 dec nog een pakketje namen krijgen en dan vanaf het nieuwe jaar weer.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.138
1.161
Persoonlijk was ik fan van een week lang telkens één naam lossen, zoals eind 2009 voor de 2010-editie. Maandag Pearl Jam, dinsdag Muse, woensdag P!nk, donderdag Rammstein en vrijdag Green Day was dat toen.

De headliners zijn al vrijgegegeven, maar van mijn part kunnen ze volgende week dit doen: maandag Queens of the Stone Age, dinsdag Pixies, woensdag Lorde, donderdag The Strokes en vrijdag Maneskin. En dan de week erna een pakketje geleid door Liam Gallagher, Anderson .Paak, alt-J, Jamie xx en Jorja Smith. Dan zijn we netjes 26 november, mooi op tijd voor de prijsverhoging van 1 december.

Royal Blood en The War on Drugs worden dan in januari/februari aangekondigd zodat hun zaalconcert nog wat beter kan verkopen.

Áls al deze namen nog toegevoegd worden, dan kunnen we wel van een uitzonderlijke editie spreken, ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Deze week mogen ze wel eens met een dropje komen.

Als je vergelijkt met andere festivals gaat RW echt vooruit aan een slakkentempo, jezus. Zelfs Pinkpop is sneller met het delen van namen.
Ik verwacht pas nieuwe namen na 1 december…
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Foals zou in 2022 "sowieso" naar België komen. Zaalshow en/of toch op Werchter? Is al effe geleden weer.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
Persoonlijk was ik fan van een week lang telkens één naam lossen, zoals eind 2009 voor de 2010-editie. Maandag Pearl Jam, dinsdag Muse, woensdag P!nk, donderdag Rammstein en vrijdag Green Day was dat toen.

De headliners zijn al vrijgegegeven, maar van mijn part kunnen ze volgende week dit doen: maandag Queens of the Stone Age, dinsdag Pixies, woensdag Lorde, donderdag The Strokes en vrijdag Maneskin. En dan de week erna een pakketje geleid door Liam Gallagher, Anderson .Paak, alt-J, Jamie xx en Jorja Smith. Dan zijn we netjes 26 november, mooi op tijd voor de prijsverhoging van 1 december.

Royal Blood en The War on Drugs worden dan in januari/februari aangekondigd zodat hun zaalconcert nog wat beter kan verkopen.

Áls al deze namen nog toegevoegd worden, dan kunnen we wel van een uitzonderlijke editie spreken, ja.
Hoop zelf dat ze weer op vrijdag om 16:00 uur een paar weken pakketjes gaan droppen.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Foals zou in 2022 "sowieso" naar België komen. Zaalshow en/of toch op Werchter? Is al effe geleden weer.
Gingen in 2020 op PKP spelen, verwacht ze dan ook opnieuw daar gewoon. Heb ook niet echt de indruk dar ze nog gegroeid zijn hier sinds hun laatste passage op 2016, dus geen idee welke plek ze zouden krijgen/opeisen.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
839
565
Foals en AM verwacht ik op PP.
Namen denk ik pas eind november net voor de prijs omhoog gaat. Eerst nog TW Classic II gok ik.

Vind het niet zo traag gaan , meeste headliners hebben we , ticketverkoop gaat goed. Waarom zouden ze dan snel snel met namen komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken