Everyknight wrote:
Wat betreft de Werchter-vrijdag, het valt mij op dat Jazebel zegt dat er ofwel een act tussen Liam en The Strokes komt, ofwel een act na The Strokes. Ze houden dus weldegelijk rekening met die laatste mogelijkheid. Dan zijn er toch niet veel kandidaten zou ik zeggen…. Major Lazer, The Chemical Brothers, Kraftwerk? Of toch Post Malone? Maar die laatste past niet echt bij de rest van dat dagprogramma. Een Kings of Leon of Editors lijken voor ons logischer, maar misschien zijn deze al geboekt voor Pukkelpop. Of misschien zijn deze te duur in vergelijking met de meeropbrengst van ticketverkoop die nog gerealiseerd kan worden. Doe maar The Chemical Brothers, die show is echt indrukwekkend. En anders zou het de eerste keer ooit zijn dat ze met een nieuw album niet op Rock Werchter zouden gestaan hebben…
Of je kunt ’t zien als dat er nog onenigheid bestaat over The National/Royal Blood/Post Malone nu tussen die twee staat of juist afsluit. Ik verwacht eerlijk gezegd geen Chemical Brothers door de eerder aangehaalde argumenten over lage opkomsten LF/PKP, dure act, grote productie, zelfde soort show etc.