Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Het kan altijd maar zie het niet direct gebeuren. Ze hebben nog geen data rond deze periode, doen verschillende landen ervoor al aan, en dan zou je toch best wel kapitaalkrachtig moeten zijn om ze dan een paar shows te laten spelen. Enkel RW is perfect mogelijk, die hebben het geld.

Het kan altijd maar zie het niet direct gebeuren. Ze hebben nog geen data rond deze periode, doen verschillende landen ervoor al aan, en dan zou je toch best wel kapitaalkrachtig moeten zijn om ze dan een paar shows te laten spelen. Enkel RW is perfect mogelijk, die hebben het geld.

The National zou natuurlijk een prachtige boeking zijn. Maar als Eaux Claires alweer in het Werchterweekend zou vallen, kunnen we het - alweer- vergeten.

jimmywe wrote:

The National zou natuurlijk een prachtige boeking zijn. Maar als Eaux Claires alweer in het Werchterweekend zou vallen, kunnen we het – alweer- vergeten.

Gelet op hun huidige tourdata gaat dat ook weer gebeuren...

Als Cactus uitpakt is dat volgens mij trouwens met Massive Attack of Alt-J.

Zouden ze alle Belgen opsparen voor De Week Van Eigen Kweek (geen idee wanneer dat is tho)? Ik herinner me dat dat enkele jaren gedaan werd op StuBru maar vorig jaar dacht ik niet meer?

Ik verwacht trouwens als een soort counter programmering in de Barn een soort poppy avond daar met Gwen Stefani en Lost Frequencies ofzo.

Zouden ze alle Belgen opsparen voor De Week Van Eigen Kweek (geen idee wanneer dat is tho)? Ik herinner me dat dat enkele jaren gedaan werd op StuBru maar vorig jaar dacht ik niet meer?

Ik verwacht trouwens als een soort counter programmering in de Barn een soort poppy avond daar met Gwen Stefani en Lost Frequencies ofzo.

Er is geen week van eigen kweek meer

RATM teased meer tourdata.

Als het Europa zou worden acht ik wel RW het festival met de grootste kans! In combo met dat ze blijkbaar een grote naam hebben gemist. Ze zelf in de Champions League spelen wat festivals betreft. RATM overlaatst een RW throwback deed...

Als het Europa zou worden acht ik wel RW het festival met de grootste kans! In combo met dat ze blijkbaar een grote naam hebben gemist. Ze zelf in de Champions League spelen wat festivals betreft. RATM overlaatst een RW throwback deed…

RW toch niet voor dit jaar? Jazebel zei dat er nog iets komt tussen Liam en Strokes, maar lijkt me geen RATM te worden denk ik. Zowel Strokes als RATM zullen willen afsluiten... En na SOAD zie ik er ook niets meer bijkomen helaas...

neracroft wrote:

Als het Europa zou worden acht ik wel RW het festival met de grootste kans! In combo met dat ze blijkbaar een grote naam hebben gemist. Ze zelf in de Champions League spelen wat festivals betreft. RATM overlaatst een RW throwback deed…

RW toch niet voor dit jaar? Jazebel zei dat er nog iets komt tussen Liam en Strokes, maar lijkt me geen RATM te worden denk ik. Zowel Strokes als RATM zullen willen afsluiten… En na SOAD zie ik er ook niets meer bijkomen helaas…

Ik weet dat het ijdele hoop is maar dat zou wel hun zotste booking zijn in... ooit misschien? Stel dat ze nu exclusief RATM zouden kunnen krijgen. (of samen met pakweg nog 2 festivals in Europa). Dan ga je echt wel zien wat de opties zijn waar er geschoven kan worden, wat er financieel mogelijk is ipv van meteen te zeggen "nee gaat niet lukken".

Boys and Girls, even een vraagje (heel belangrijk voor ons :-). We komen al jaren naar Rock Werchter, maar we plannen in 2021 onze trouw. Het liefst van al de zaterdag voor Werchter!
Verwachten jullie Werchter in 2021 op:
- 24,25,26 en 27 juni (edities 2019, 2015,2003 waren niet in juli)
of
- 1.2.3.4 juli

Merciekes voor uw gedacht!

I know, da gaat ni prijs gegeven worden. Ik vroeg naar de verwachtingen ;-) ...
School gewijs zou het 1,2,3,4 zijn wsl

Ik hoorde deze week van een 'insider' dat er op vrijdag nog een "grotere" naam dan Pearl Jam zou langskomen.
Hoewel al tegengesproken door Jaz & Ken toch Foo Fighters ?
Hebben net in juni Spanje / Duitsland & Frankrijk bevestigd op tour met Yungblud & Pretty Reckless.
Laat die nu beide al op RW staan.

Ook RATM werd al tegengesproken, maar komen precies toch terug wat in beeld.

Spannend !

Jazebel en Ken hebben beide ook al vaker gezegd dat ze neit alles weten, maar dat wat ze weten wel vaak (op dat moment) correct is.

Als een nieuwe naam in beeld komt zijn zij dus niet de eerste die het zullen weten. En ik geloof best dat bij zo'n groot festival dagelijks nieuwe kanshebbers en afvallers komen.

Foo fighters is inderdaad steeds meer een mogelijkheid qua datums. Echter zou RATM nog beter zijn natuurlijk! Maar dan heb je toch wel echt 2 dikke headliners op 1 dag waar de zondag 2 niet al te grote headliners staan vind ik. Ondanks ik nog steeds hoop heb betwijfel ik het enorm!

RATM zou waanzinnig zijn. Dan heb je met PJ-RATM-Strokes-Lamar-SOAD voor mij echt wel een waanzinnige lijst headliners.

Ik wou ook hun info niet in twijfel trekken hoor ?
Bedoelde alleen dat het precies toch nog spannend zal worden

Dat bedoelde ik ook niet hoor, ik bedoelde gewoon dat zij ook niet alles zullen weten, zeker niet over recente nieuwe ontwikkelingen wat afzeggingen en nieuwe kansen betreft.

Ik ben nu al erg tevreden, maar RATM zou echt de bom zijn! Kan trouwens weinig (festival)namen bedenken die groter zijn dan Pearl Jam imo.

Users who are viewing this thread